Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 01.03.2018 10:32
Xenoblade Chronicles 2. Opóźniona ważna aktualizacja 1.3.0 wreszcie z datą premiery
707V

Xenoblade Chronicles 2. Opóźniona ważna aktualizacja 1.3.0 wreszcie z datą premiery

Trochę musieliśmy na to poczekać. Na szczęście patch 1.3.0 do Xenoblade Chronicles 2 nie zaginął na dyskach twardych zdolnych deweloperów z Monolith. Wiemy już, kiedy otrzymamy ten ważny kawałek kodu.

Aktualizacja 1.3.0 do Xenoblade Chronicles 2 musiała zostać opóźniona ze względu na poważny błąd wykryty praktycznie w ostatnim momencie przygotowywania patcha. Monolith na szczęście się już uporało z problemem i ogłosiło, że łatka zostanie udostępniona na rynku europejskim i japońskim już 2 marca.

Analiza grafiki i warstwy technicznej w Xenoblade Chronicles 2

Najważniejszą atrakcją wprowadzaną przez aktualizację 1.3.0 jest szereg Blade'ów, które nie były wcześniej dostępne. Chodzi w tym miejscu przede wszystkim o pomocników antagonistów (a nawet takie postacie jak Akhos), którzy we wprowadzanym trybie New Game+ będą dostępni od samego początku zabawy (o ile "wylosujemy" danego Blade'a z Kryształu).

Na oficjalnym koncie Twitter Xenoblade Chronicles 2 pojawiła się krótka prezentacja Akhosa w nowej roli. Zobaczcie jak znana postać wygląda jako Blade, którego można oczywiście zrekrutować.

Poniżej pełna lista zmian wprowadzanych przez patch 1.3.0:

Tryb Advanced New Game

To element, który można włączyć czy powtórnym przechodzeniu gry. Advanced New Game zapewnia kilka profitów, które nie występowały w podstawowej kampanii:

1. Możliwe jest wcielenie do drużyny takich Blade'ów jak Obrona, Sever, Perdido i Cressidus (czyli pomagierów antagonistów)

2. Dodatkowo możliwe jest wykorzystanie Akhosa, Patroki i Mikhaila jako Blade'ów.

Rzeczone postacie można przebudzić przez wykonanie Blade Resonance z dowolnego Core Crystal (lub przez wykonanie questa). Możliwe, że postacie pojawią się z najbardziej pospolitego Core Crystal już na początku gry.

3. Tym razem na zadania można wysyłać nawet taki Blade'y jak Pyra i Mythra, czego nie można było robić wcześniej.

4. Gracze mogą wykorzystać Reverse Affinity Chart, co zwiększa możliwości rozwoju postaci.

5. Można zredukować poziom doświadczenia bohatera w tawernach (dla większego wyzwania). Gracze będą otrzymywać bonusowe EXP za granie z mniejszym poziomem.

6. Atak specjalny Czwartego Poziomu zostaje odblokowany dla pewnego Blade'a.

Co przechodzi do New Game+:

- poziom Drivera
- ekwipunek Drivera i Blade i elementy rozwoju
- przebudzone Blade'y
- pozyskane pieniądze i przedmioty
- rozwój miasta i poziom Mercenaries
- zawartość Event Theater

Zresetowaniu ulegają Questy, Heart-to-Hearts, punkty Skip Travel i misje Mercenary.

Inne zmiany:

1. Dodano opcję pominięcia cutscenki przy przebudzaniu Blade'a.

2. Można spowodować, by niektóre Blade'y nie pojawiały się w liscie przebudzonych Blade'ów

3. Przy powiększeniu mini-mapy każda ikonka ustawiona na punkcie Skip Travel jest wyświetlana.

4. Dodano poziom trudności Easy (domyślnym poziomem wyzwania jest Normal)

5. Dodano nowe opcje sortowania listy Akcesoriów, Assist Cores itd.

6. Osoby, które zakupiły Przepustkę otrzymają także czwarty pakiet "Helpful Items".

Tagi: Monolith Soft Nintendo patch switch xenoblade Xenoblade Chronicles 2