Final Fantasy XII: The Zodiac Age. Wersja na PC miewa problemy z osiągnięciem 60 FPS

Gry
1008V
Final Fantasy XII: The Zodiac Age. Wersja na PC miewa problemy z osiągnięciem 60 FPS
Igor Chrzanowski | 10.02.2018, 13:35

Final Fantasy XII: The Zodiac Age jest jednym z lepszych remasterów, jakie przyszło nam zobaczyć na obecnej generacji konsol. Oryginalna gra działała w 30 klatkach na sekundę, edycja na PS4 też, a na PC całość śmiga w 60 fpsach - no, prawie.

Oryginalne Final Fantasy XII na PS2 zostało skonstruowane tak, aby każda jego istotna mechanika została dopasowana do płynności 30 klatek na sekundę. W remasterze wydanym na PS4 oraz PS4 Pro zdecydowano się zachować oryginalny frame-rate, aby oddać w nasze ręce dokładnie to samo doświadczenie, bez konieczności psucia kodu zbyt szybkim tempem wyświetlania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Największa tajemnica remake'u Shadow of the Colossus rozwiązana!

Okazuje się jednak, że Square Enix w edycji pecetowej porzucił tę myśl i wycelował w 60 FPS-ów. Jaki jest tego efekt? Zadziwiająco dobry, albowiem gra się nie crashuje aż tak, jak można by się tego spodziewać, a jedynie od czasu do czasu animacje nieco przyśpieszą. Niestety nawet na najmocniejszych konfiguracjach graficznych, tytuł ma problem z utrzymaniem stałych 60 klatek.

Jak to, gra z PS2 dławi nawet Titan X? A no, tak. Żeby sobie z tym poradzić i osiągnąć idealną płynność, musicie zredukować anty-aliasing i niektóre inne wymagające efekty dodatkowe.

[4K] Final Fantasy 12 on PC: What Does It Take To Hit 60fps?

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XII: The Zodiac Age.

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper