Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 07.02.2018 19:59
Monster Hunter World nie bierze jeńców. Gra wciąż podbija Japonię
969V

Monster Hunter World nie bierze jeńców. Gra wciąż podbija Japonię

Capcom nie może narzekać na brak zainteresowania Monster Hunter World. Tytuł cieszy się kapitalnym zainteresowaniem na całym świecie i w samej Japonii grę kupiło ponad 1,5 mln graczy. Deweloperzy mogą świętować.

Capcom zaryzykował wprowadzając serię Monster Hunter na duże konsole, oferując wielkie serwery zrzeszające graczy z całego świata, a dodatkowo decydując się na globalną premierę. Studio nadal nie podało ostatecznych wyników sprzedaży, ale Japończycy na pewno nie mogą głośno narzekać.

Monster Hunter World – recenzja gry. Wielkie łowy dla wszystkich

Monster Hunter World nadal cieszy się bardzo dobrym zainteresowaniem. Gracze w drugim tygodniu od premiery nabyli dodatkowe 346 tysięcy egzemplarzy i produkcja w bardzo krótkim czasie przekroczyła 1,5 mln sprzedanych pudełek.

Rezultat powinien ucieszyć deweloperów, ponieważ w ubiegłym tygodniu na japońskim rynku zadebiutował Dragon Ball FighterZ, który nie zdołał pobić ubiegłotygodniowego króla. Tytuł Bandai Namco wybrało 68 tysięcy fanów bijatyk.

Wśród nowości na japońskim rynku znalazł się The Elder Scrolls V: Skyrim, który w wersji na Nintendo Switcha wskoczył na siódme miejsce w rankingu sprzedaży – nie można tutaj mówić o olbrzymim sukcesie.

Hity Capcomu oraz Bandai Namco sprawiły, że PlayStation 4 wciąż cieszy się bardzo dobrym zainteresowaniem – obie wersje urządzenia Sony nabyło w ubiegłym tygodniu ponad 100 tysięcy graczy.

Sprzedaż gier w Japonii: 

  1. Monster Hunter World – PS4 – 346, 187/1,591,356
  2. Dragon Ball FighterZ – PS4 – 68,731/Nowość
  3. Splatoon 2 – Switch – 25, 758/1,997,568
  4. Mario + Rabbids: Kingdom Battle – Switch – 21, 279/114,059
  5. Mario Kart 8 Deluxe – Switch – 21, 263/1,307,897
  6. Super Mario Odyssey – Switch – 15,978/1,587,954
  7. The Elder Scrolls V: Skyrim – Switch – 13,922/Nowość
  8. The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Switch – 12, 709/847,677
  9. Pokémon Ultra Sun/Ultra Moon – 3DS – 11,028/1,539,029
  10. Mario Party: The Top 100 – 3DS – 7,037/149,345
  11. Yo-kai Watch Busters 2: Sword/Magnum – 3DS – 6,053/496,905
  12. ARMS – Switch – 4,453/360,484
  13. 1-2-Switch – Switch – 4,391/391,086
  14. Dragon Ball Xenoverse 2 for Nintendo Switch – Switch – 3,767/110,217
  15. Pokkén Tournament DX – Switch – 3,731/218,461
  16. Dissidia Final Fantasy NT – PS4 – 3,691/137,791
  17. Call of Duty: WWII – PS4 – 3,363/382,650
  18. Monster Hunter XX Nintendo Switch Ver. – Switch – 3,180/211,119
  19. Xenoblade Chronicles 2 – Switch – 3,158/181,254
  20. Animal Crossing: New Leaf – Welcome amiibo – 3DS – 2,775/371,535

Sprzedaż konsol w Japonii: 

  1. PlayStation 4 – 86,174
  2. Nintendo Switch – 49,165
  3. PlayStation 4 Pro – 23,113
  4. Nintendo New 2DS XL – 6,522
  5. PlayStation Vita – 4,207
  6. Nintendo New 3DS XL – 3,857
  7. Nintendo 2DS – 1,082
  8. Xbox One X – 565
  9. Xbox One – 72

Źródło: https://www.dualshockers.com/monster-hunter-world-media-create-ps4/

Tagi: Capcom japonia Monster Hunter World tweet wyniki sprzedaży