Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 31.01.2018 14:05
Sony reklamuje hity na PlayStation 4. Oczekiwane gry i wyjątkowe historie
1292V

Sony reklamuje hity na PlayStation 4. Oczekiwane gry i wyjątkowe historie

Japońska korporacja lubi przypominać graczom o grubych produkcjach zmierzających na PlayStation 4. Najnowszy spot pokazuje nie tylko ekskluzywne mięsko, ale również skupia się na kilku mocnych grach od zewnętrznych zespołów. Na materiale zobaczycie między innymi Red Dead Redemption 2.

W 2018 roku posiadacze PlayStation 4 na pewno nie będą się nudzić. Na sprzęt Japończyków powstaje mnóstwo genialnych tytułów, które wyrwą z naszych portfeli gotówkę, a później zmuszą nas do wielogodzinnego ślęczenia przed telewizorami…

Persona 5 i Call of Duty: WWII w Ofercie Tygodnia na PlayStation Store. Sony przypomina o dużej promocji

Sony uwielbia prezentować graczom nadciągające hity na PlayStation 4. W 2018 roku mamy zagrać w między innymi Spider-Mana, God of War, Days Gone, Detroit: Become Human czy też Red Dead Redemption 2. Aktualnie poznaliśmy datę premiery wyłącznie powrotu Kratosa, jednak konkretne szczegóły pozostałych przygód powinny nadejść już wkrótce.

Najnowszy spot pokazuje również Shadow of the Colossus, Gran Turismo Sport, Far Cry 5, Ghost of Tsushima, Call of Duty; WWII, Monster Hunter World, Ni no Kuni II: Revenant Kingdom, Blood and Truth, Bravo Team, czy też nawet The Last of Us: Part II.

Oczywiście nie możemy liczyć, że każda z pokazanych gier trafi do nas w 2018 roku, jednak zwiastun przygotowuje nas na grube miesiące wypasionych premier.  W sumie niemal wszystkie ujawnione gry wskoczą do nas w przeciągu najbliższych 12 miesięcy – małymi wyjątkami są dwa tytuły Sony wspomniane w poprzednim akapicie.

Tagi: playstation 4 reklama sony spot