Metal Gear Survive. PS4 Pro nie potrafi utrzymać 60 fps w becie. Rozbudowana kooperacja na zwiastunie
Wiemy już, że w Metal Gear Survive będą funkcjonować mikrotransakcje i że gra wymaga utrzymywania ciągłego połączenia z Internetem. Dzisiaj pora na kolejny zwiastun tej survivalowej gry akcji oraz krótką analizę grafiki z wersji na PS4 Pro.
Tym razem Konami prezentuje zwiastun Metal Gear Survive, demonstrujący możliwości zabawy w kooperacji. Materiał utrzymano w lekkim klimacie, z "radosną muzyczką", co pewnie znowu wkurzy fanów serii Metal Gear, którzy taką sieciową mordownię uznają za świętokradztwo. Po ocenach materiału wideo na YouTube widać, że filmik niespecjalnie przypadł do gustu graczom.
Metal Gear Survive. Wymóg Always Online i mikrotransakcje
Następnie mamy dla was wstępny test oprawy wizualnej z bety Metal Gear Survive, dostępnej na PS4. Beta wystartowała już wczoraj, dzięki czemu redakcja DigitalFoundry mogła dokładnie przyjrzeć się temu, jak prezentuje się nowa gra akcji.
Grę odpalono na PlayStation 4 Pro. Tytuł działa tutaj w rozdzielczości natywnej 2560x1440, skalując obraz do 4K na TV. Wygląda jednak na to, że - jeśli zależy wam na najwyższym frameracie - lepiej zmusić konsolę w opcjach systemowych do działania w rozdzielczości 1080p. W 1440p framerate spada nawet do 40 fps. Z kolei przy niższej rozdzielczości można cieszyć się ze stabilnego 60 fps. Aż dziwi w związku z tym fakt, że Konami nie wrzuciło bezpośrednio do gry opcji "60 fps". Być może take ustawienie trafi do pełnej wersji produkcji.
Beta Metal Gear Survive będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych do
21 stycznia. Tytuł wskoczy natomiast na rynek 20 lutego (PS4, XOne i PC).
Spróbowaliście już sił w Metal Gear Survive? Jak oceniacie gameplay z bety?