God of War. Informacje o broni i rozgrywce w prawie 50-minutowym podcaście

Gry
2667V
God of War. Informacje o broni i rozgrywce w prawie 50-minutowym podcaście
Bartosz Dawidowski | 14.12.2017, 11:10

SCE Santa Monica kontynuuje przedstawianie szczegółowych informacji o doskonale zapowiadającym się God of War.

Sony i SCE Santa Monica przedstawiły dzisiaj nowy odcinek "Lost Pages of Norse Myth", czyli serii zajawek związanych z God of War. Studio ujawniło też grafiki z bronią, którą będzie się posługiwać Kratos i Atreus. Zobaczyć tu można topór Leviathan, stworzony przez krasnoludów Broka i Sindriego, tarczę wojownika oraz łuk jego syna. Autorzy mieli początkowo opory przed wprowadzeniem do rozgrywki tarczy, ale w końcu okazało się, że pewien stopień defensywnego stylu pasuje do God of War. Tarcza Kratosa ma pojawiać się tylko, kiedy potrzebuje jej wojownik, bo autorzy uznali, że bieganie z nią przez cały czas nie pasuje do wizerunku Kratosa.

Dalsza część tekstu pod wideo

Świetne stanowisko God of War z PlayStation Experience

Deweloperzy Jason McDonalda i Jeet Shroff zdradzają w nowym materiale, że narodziny syna uspokoiły Kratosa - gość nie jest już tak szalony i przepełniony agresją, jak dawniej. Autorzy wypowiedzieli się też na temat tajemniczych "magicznych zdolności" Atreusa. Zadaniem syna Kratos będzie "radzenie sobie z tłumem przeciwników", a nie wykańczanie potężnych wrogów, co jest specjalnością głównego bohatera God of War. Kamera jest teraz ustawiona znacznie bliżej Kratosa, przez co pomoc chłopca w radzeniu sobie z większymi grupami słabszych stworów będzie nieoceniona. Gracze mają wyasygnowany przycisk na padzie, którym będą odpalać najmocniejsze ataki Atreusa. Dostęp do nich jest oczywiście ograniczony, więc trzeba dobrze się zastanowić czy warto je użyć w danym momencie.

SCE Santa Monica zapewnia, że w nowym God of War znajdziemy znacznie więcej przedmiotów/broni, niż w dawnych odsłonach serii. Ma to również związek z wykorzystaniem mechaniki RPG-i w znacznie szerszej skali. Produkcja ma być przy tym "znacznie dłuższa", niż stare odcinki kultowej marki. Przejście gry ma zajmować nawet 35 godzin.

Kamera ustawiona blisko za plecami Kratosa zmusza do ostrożniejszej, bardziej taktycznej rozgrywki. Gracz musi cały czas myśleć, co dzieje się za nim i nie pozwalać, by potwory zaskoczyły go.

Cały podcast, z wypowiedziami deweloperów z SCE Santa Monica, trwający prawie 50 minut, znajdziecie w tym miejscu. Poniżej krótka zajawka tej audycji.

God of War trafi na rynek w pierwszej połowie 2018 r.

Źródło: https://www.dualshockers.com/god-of-war-combat-images/

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper