GameAcademy #10 - Analityka i akwizycja graczy

Inf. prasowa
469V
GameAcademy #10 - Analityka i akwizycja graczy
redakcja | 25.10.2017, 09:00

Za oknem jesień, a sezon uczelniany już w pełni, ale obojętnie czy jesteście w pracy, czy na uczelni, GameAcademy zaprasza Was na kolejne ekscytujące spotkanie. Tym razem przy kawie i ciasteczkach, w przestronnym i klimatyzowanym budynku KPT GameDesire i Digital Dragons szykują spotkanie, na którym zapoznacie się tematyką dotyczącą analityki oraz akwizycji graczy.

GameAcademy #10 Analityka i akwizycja graczy odbywać się będzie w dniach 27-28 października. Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem zdobytym w branży gier wideo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Program:

Piątek 27 października

  • 17:00 Karol Drzymała - Akwizycja, Retencja, Monetyzacja – wstęp do monitorowania i optymalizacji.
  • 18:00 Albert Bylica - Co warto mierzyć? Po co komu analityka?
  • 19:00 Michał Tytus Witkowski - Od wiedzy do działania, czyli o roli eksperymentów w produkcji gier.

Sobota 28 października

  • 10:00 Tomasz Gambuś - Pieniądze to nie wszystko. Jak pozyskać graczy bez budżetu?
  • 11:00 Michał Ziółkowski - Jak kupić i sprzedać graczy.
  • 12:00 Kamil Młynarczyk - Jak być widocznym wśród 3 mln aplikacji?
     

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na naszej stronie. LICZBA MIEJSC OGRANICZONA 

Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.

GameAcademy towarzyszy również bezpłatny Program Mentorski Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać tutaj.

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper