Sony zaprasza do zakupów na PlayStation Store nową reklamą. Hity w sklepie Japończyków
Japońska korporacja zdecydowała się ponownie zaprosić graczy do zakupów na PlayStation Store. Firma przygotowała ciekawą reklamę live-action, w której nie brakuje mocnych tytułów zmierzających na PlayStation 4.
Amerykański oddział PlayStation zdecydował się na ciekawą reklamę. Firma wybrała trzy produkcje, które zainteresują wielu posiadaczy PlayStation 4 – Star Wars: Battlefront II, Call of Duty: WWII oraz God of War (2018).
FIFA 18, HOB, Ruiner, Chernobyl VR Project i więcej. Nowości na PlayStation Store
Jeśli nawet nie preferujecie shooterów, to na pewno trudno będzie przejść obojętnie obok przyszłorocznego God of War. Gra na każdym materiale wygląda wyśmienicie i będzie to bez wątpienia jedna z najciekawszych premier 2018 roku.
Sony nie zapomina również o nawiązanych współpracach – to Japończycy promują Star Wars: Battlefront II oraz Call of Duty: WWII i z tego powodu na materiale pojawiają się obie strzelanki. Grami na pewno zaciekawi się wielu klientów, bo DICE znacznie powiększa tytuł w świecie Gwiezdnych Wojen, a Sledgehammer Games oferuje zmagania w trakcie II wojny światowej.
W idealnym świecie doczekalibyśmy się jeszcze zdecydowanie niższych cen premierowych tytułów we wszystkich sieciowych sklepach, ale akurat na takie przyjemności nie możemy liczyć. Gracze coraz to chętniej wybierają e-zakupy, więc deweloperzy nie muszą decydować się na jakiekolwiek obniżki.