PSX Extreme - jak targowe dema różnią się od finalnej wersji gry

Gry
890V
PSX Extreme - jak targowe dema różnią się od finalnej wersji gry
Rozbo | 07.09.2017, 12:18

W 241 numerze PSX Extreme bierzemy na warsztat temat, który jest wodą na młyn dla hejtu wśród graczy, a dla twórców gier z kolei niewygodną kwestią, którą chętnie woleliby przemilczeć.

Dlaczego pierwsza część Watch_Dogs tak bardzo nas nakręcała przed premierą, i spotkała się z taką falą krytyki po wylądowaniu na sklepowych półkach? Jak wiadomo, wszystkiemu winne niesławne, targowe demo z 2012 roku, które na E3 wgniotło dosłownie wszystkich w fotel. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Zamów prenumeratę PSX Extreme

Jak do tego doszło? Czy chodziło tylko o kasę, czy różnica między demem a finalnym kodem ma jednak jakieś głębsze podłoże? Czemu finalny Wiedźmin 3 wygląda dużo gorzej niż jego targowa wersja "pokazowa"? Co poszło nie tak w przypadku Aliens: Colonial Marines? Na te i inne pytania odpowie Wam Dżujo w swoim obszernym materiale w najnowszym numerze PSX Extreme.

Na 5 stronach zebraliśmy Wam listę największych wpadek zw. z demami na targach w naszej branży oraz na konkretnych przykładach porównaliśmy jak bardzo pomysł różni się od ostatecznej wersji gry. Przy okazji opowiemy Wam o kulisach powstawania takich promocyjnych materiałów oraz wyjaśnimy, dlaczego dema targowe są częściej dla twórców balastem niż impulsem do dalszego dopieszczania tworzonego kodu. 

To wszystko i jeszcze więcej w najnowszym numerze PSX Extreme!

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper