Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 27.07.2017 16:30
PlayerUnknown’s Battlegrounds radzi sobie świetnie na Xbox One X. Twórcy rozważają zmagania PC vs. XOne
1478V

PlayerUnknown’s Battlegrounds radzi sobie świetnie na Xbox One X. Twórcy rozważają zmagania PC vs. XOne

PlayerUnknown’s Battlegrounds nadal cieszy się ogromną popularnością na komputerach osobistych, ale autorzy jednocześnie rozwijają wersję na konsolę Microsoftu. Tytuł już działa na nowym Xboksie i pozwala nawet na rozegranie wielkiej sesji w optymalnych warunkach.

Zasady PlayerUnknown’s Battlegrounds są bardzo proste. Gracze wpadają na wielką mapę i mają za zadanie przetrwać. W trakcie rozgrywki należy szukać broni, apteczek i unikać problemów. Mecz kończy się w momencie, gdy przy życiu pozostanie jeden zawodnik/zespół.

PlayerUnknown’s Battlegrounds bije rekordy popularności. Lepszy wynik od GTA V i Fallout 4!

Tytuł wciąż bije kolejne rekordy. Według ostatnich danych w cztery miesiące od debiutu w programie Wczesnego Dostępu z grą zapoznało się ponad sześć milionów graczy. Ten wynik imponuje i prezentuje ogromny sukces produkcji.

Twórcy jednak nie zwalniają. Brendan Greene w rozmowie z Eurogamerem potwierdził, że PlayerUnknown’s Battlegrounds bez najmniejszych problemów działa już na Xboksie One X. Studio ma w swoim posiadaniu dev-kity, na których pozycja osiąga 30-40 fps podczas zmagań do 100 zawodników na serwerze.

Jest to dobry rezultat, bo nie możemy zapomnieć, że wersja na sprzęt Microsoftu wciąż powstaje. Autorzy nawet nie precyzują daty wejścia do programu Early Access, ponieważ chcą mieć pewność, że w tym wyjątkowym dniu wszystko będzie prezentować odpowiedni, wysoki poziom.

Deweloper wypowiedział się również na temat rozgrywki cross-platformowej. Autorzy „nie mówią nie”, jednak chcą mieć pewność, że gracze na PC i Xboksach będą mogli dobrze się bawić. Bluehole Studios skupia się teraz na tym, by zapewnić posiadaczom Xboksów świetne doświadczenie podczas rozgrywki z innymi fanami konsoli Microsoftu – to jest najważniejsze, a w późniejszym terminie zespół może myśleć o dodatkowych elementach. Greene zaznaczył, że studio dużo myśli o rozgrywce PC vs. Xbox One, jednak w tym wypadku zamierza zapewnić sprawiedliwe zmagania .  

Źródło: http://wccftech.com/greene-pubg-runs-3040fps-servers-xb1x/

Tagi: