Titanfall 2 z nowym DLC, ogromną bazą graczy, wsparciem do Xbox One X i kolejnymi dodatkami

Gry
1048V
Titanfall 2 z nowym DLC, ogromną bazą graczy, wsparciem do Xbox One X i kolejnymi dodatkami
Wojciech Gruszczyk | 23.06.2017, 18:01

Respawn Entertainment nie ma dość. Twórcy wciąż rozwijają i rozszerzają Titanfall 2. Studio właśnie zapowiedziało kolejne DLC, a to nie koniec atrakcji. Jednocześnie otrzymaliśmy bardzo pozytywne informacje dotyczące całej serii. 

Titanfall 2 zadebiutowało 28 października 2016 roku. Tytuł zebrał wyśmienite oceny (najlepsza strzelanka drugiej połowy roku), ale musiał uznać wyższość bardziej znanych IP – Call of Duty oraz Battlefield. Autorzy mimo to zamierzają wciąż powiększać produkcję, która wkrótce otrzyma kolejne dodatki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Titanfall 2 nie osiągnął oczekiwanych wyników, ale marka będzie wciąż rozwijana

Respawn Entertainment w kilku słowach podsumowało dokonania Titanfall 2. Dzięki drugiej odsłonie z marką zapoznało się już blisko 20 milionów graczy na całym świecie i bez wątpienia jest to wynik, który zachęca deweloperów do stałej pracy nad IP.

Studio od premiery przygotowało 5 darmowych paczek dodatków, a sama gra wciąż cieszy się bardzo dobrym zainteresowaniem – ponad milion aktywnych graczy w każdym miesiącu wygląda naprawdę wyśmienicie.

Przyszli posiadacze Xboksów One X mogą liczyć na stosowną łatkę, ponieważ deweloperzy zadbają o zwiększenie szczegółów na obrazie i wsparcie dla dynamicznego skalowania rozdzielczości do 4K.

W lipcu do gry trafi kolejne DLC, które wprowadzi jeden z popularniejszych trybów z Titanfall, ale zanim takie przyjemności wylądują na naszych sprzętach, poznajmy szczegóły najbliższego dodatku. Rozszerzenie o nazwie „Gry wojenne” trafi na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych dokładnie 27 czerwca i zawiera:

  • Mapa: Gry wojenne – Piloci na Kresach często używają podczas treningów symulatory, wykorzystując realistyczne rekonstrukcje historycznych bitew jako scenariusze walk. Istotnymi elementami mapy „Gry wojenne” są sklepy cywilne, wysokie budynki pozwalające pilotom prowadzić wymianę ognia z wysokości okien, ulice przeznaczone do walki Tytanów znane z bitwy o Miasto Aniołów oraz wielkie, otwarte garaże dla czołgów do walki w zwarciu z bitwy o bazę lotniczą Sierra. Obrzeża mapy utrzymane są w czystej estetyce VR idealnej do pojedynków Tytanów, podczas gdy piloci mogą przemieszczać się wzdłuż jasnych, połączonych ze sobą tras z wykorzystaniem ścian.
  •  Mapa do szybkiego szturmu: Ruch uliczny – Zniszczony ośrodek badawczy, gdzie odpowiednia pozycja pilotów ma równie duże znaczenie co ruch po dwóch zatłoczonych trasach. Wśród gęstej zabudowy znajdzie się sporo kryjówek dla snajperów, co sprawia, że za każdym rogiem może czyhać niebezpieczeństwo.
  • Nowa egzekucja: Walka z cieniem [Holopilot]
    • Zabij 20 pilotów z aktywną umiejętność holopilota (liczy się zarówno normalny holopilot, jak i wzmocniona umiejętność multi holopilot). Dotychczasowe zabójstwa nie są brane pod uwagę.
  • Trzecie miejsce na broń pilotów – Można teraz używać broni głównych i pomocniczych oraz broni przeciwko Tytanom.
  • Starcie Tytanów zostanie dodane do stałej listy trybów gry. Zamiast asyst wyświetlane będą obrażenia zadane przez Tytana.
  • Nowy wyróżniony tryb: Wolni strzelcy
  • Dodatkowe informacje dotyczące zmian w balansie, opcji i aktualizacji zostaną zawarte w opisie, który pojawi się wkrótce przed premierą dodatku.
Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper