GameAcademy po raz siódmy - Technologie w grach vol. 1

Inf. prasowa
323V
GameAcademy po raz siódmy - Technologie w grach vol. 1
redakcja | 21.06.2017, 11:11

GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na siódme spotkanie z cyklu GameAcademy – kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży!

Najnowsza odsłona GameAcademy odbywać się będzie w dniach 30 czerwca do 1 lipca w Krakowskim Parku Technologicznym i poświęcona będzie zagadnieniom technologii stosowanych przy produkcji gier komputerowych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Swoją wiedzą będą się z Wami dzielić specjaliści mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem zdobytym w branży gier wideo.

Program
Piątek 30 czerwca:

  • 17:00 Artur Fimbir (Anshar Studios) - Prototypowanie okiem Game Designera
  • 19:00 Dariusz Halama (GameDesire) – Optymalizacja wydajności w Unity

Sobota 1 lipca:

  • 11:00 Kamil Pręciuk (GameDesire) - Plusy i minusy Platformy Entitas dla Unity3D
  • 12:00 Oskar Świerad (Tate Multimedia) - Animowane i proceduralne materiały w Unreal Engine

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie http://rejestracja.gameacademy.pl/ (liczba miejsc ograniczona). Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.

GameAcademy towarzyszy również bezpłatny Program Mentorski Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać tutaj: http://gameacademy.pl/program-mentorski.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper