SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 19.06.2017 11:31
Sony przekonuje do PlayStation VR nową reklamą
735V

Sony przekonuje do PlayStation VR nową reklamą

Choć nadal na horyzoncie nie pojawił się prawdziwy must-have VR, który sprawiałby, że wyskakiwalibyśmy z kasy w podskokach, to można powiedzieć, że Sony nie odpuszczało w temacie PlayStation VR na E3 2017. Firma walczy też o klientów na swoim rodzimym rynku.

Japoński oddział Sony znany jest z zakręconych, śmiesznych i bardzo pozytywnych reklam konsol z rodziny PlayStation i nie inaczej jest w przypadku hardware'u kompatybilnego z PlayStation 4. Tym razem chodzi o PlayStation VR.

Gry na PlayStation VR na targach E3 2017

Sprzęt doczekał się w Japonii fajnej reklamy, która pokazuje jak młodzi Japończycy wspaniale bawią się przy grach VR. Główne skrzypce w materiale gra niedawno wydawny Farpoint, Resident Evil 7 oraz... rozszerzenie do Summer Lesson, które trafi do cyfrowej dystrybucji już 22 czerwca 2017 r. W rzeczonym dodatku otrzymamy zadanie udzielania korepetycji młodej Amerykance, która przybyła niedawno do Japonii.

Oprócz tych produkcji w reklamie można zauważyć m.in. Gran Turismo Sport, Ace Combat 7: Skies Unknown, Monster of the Deep: Final Fantasy XV, Starblood Arena, No Heroes Allowed VR!, Dark Eclipse, The Idolmaster Cinderella Girls: Viewing Revolution, Dexed, Steel Combat, Mortal Blitz.

Obecnie Sony urządza pokazy demonstracyjne PS VR w ponad 100 dużych sklepach zlokalizowanych w Japonii. Jednym z najpopularniejszych tytułów na PS VR w Kraju Kwitnącej Wiśni jest Summer Lesson.

Tagi: playstation vr reklama summer lesson vr

Elektryzujące newsy

Elektryzujące newsy
Miesięcznik PSX Extreme