Sniper: Ghost Warrior 3. CI Games tłumaczy się z bardzo długich loadingów
Rozbo w swojej recenzji Sniper: Ghost Warrior 3 narzeka na bardzo długie loadingi w grze. Wcześniej na ten temat donosił brytyjski Eurogamer, który przyrównał czas oczekiwania na załadowanie etapu gry do zachowania ZX Spectrum.
Co sprawia, że Sniper: Ghost Warrior 3 w wersji na PlayStation 4 potrzebuje prawie 5 minut na loading przed rozpoczęciem rozgrywki? Trudno w tej chwili powiedzieć. Jedno jest pewne - nie wygląda na to, by był to błąd łatwy do poprawienia.
Recenzja Sniper: Ghost Warrior 3. Poznajcie naszą ocenę
Taki wniosek można wyciągnąć z wypowiedzi rzecznika prasowego CI Games, który postanowił odpowiedzieć na zarzuty redakcji Eurogamer. CI Games tłumaczy się w ten sposób, że długie loadingi występują tylko "początkowo", ale za to później restarty i opcja fast travel działa błyskawicznie. Wychodzi zatem na to, że to nie bug, to cecha produktu.
"Jesteśmy świadomi problemu z długim czasem ładowania, ale dzięki tej decyzji udało się nam skrócić loadingi w trakcie misji, wykonywania respawnów i opcji fast travel do minimum:
- fast travel: 4-15 sekund
- ładowanie ostatniego checkpointu (w zależności od sytuacji): 15-30 sekund
- restart misji: 25 sekundCzujemy, że ta niedogodność jest wynagradzana komfortowym doświadczeniem już po tym, jak gra zostanie załadowana" - twierdzi rzecznik prasowy z CI Games.
Kupujecie takie tłumaczenie? Szczerze mówiąc ładowanie poprzedniego punktu kontrolnego trwające ok. 30 sekund i restart misji, na który trzeba czekać 25 sekund to nie są wyniki, którymi można by się szczególnie chwalić.