Level scaling w TESV: Skyrim

Gry
1797V
Level scaling w TESV: Skyrim
redakcja | 08.01.2011, 12:27

Bethesda w swoim nowym dziecku odchodzi od rozwiązania przedstawionego w Oblivionie - dostosowującego poziom przeciwników do aktualnego levelu naszej postaci. Co nie oznacza, że tzw. level scaling nie będzie obecny w Skyrim.

Bethesda w swoim nowym dziecku odchodzi od rozwiązania przedstawionego w Oblivionie - dostosowującego poziom przeciwników do aktualnego levelu naszej postaci. Co nie oznacza, że tzw. level scaling nie będzie obecny w Skyrim.

Dalsza część tekstu pod wideo

xxxxx

 

Zabieg użyty w Oblivionie miał na celu wykluczyć sytuację, w w której po pewnym czasie gry potwory nie stanowiłyby żadnego wyzwania dla gracza. Doporowadzało to do kuriozalnych sytuacji, gdy postać na wysokim poziomie spotykała podrzędne stwory, które nosiły wyszukany ekwipunek i mogły śmiało stawiać opór. Po czasie słabsze kreatury całkowicie zastępował mocniejszy bestiariusz.

 

Sytuacja ma się mieć zgoła odmiennie w najnowszej odsłonie serii The Elder Scrolls. Tak oto brzmi oficjalne stanowisko Bethesdy:

 

"Ludzie pytają, więc rzucimy trochę światła na level scaling. Wszystkie nasze gry w pewnym sensie oparte są na losowośc wydarzeń/spotkań opartych na poziomie postaci. Skyrim pod tym względem podobne jest do Fallouta 3, nie do Obliviona."

 

Nieważne więc będzie, czy mamy na maksa dopakowaną postać - tam gdzie żyją dane pokraki, spotkamy je do końca gry. Bez obawy przed śmiercionośnymi adwersarzami w miejscu tchórzliwych słabiaków.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.

Źródło: własne

Pytanie bez zmian. Która gra za tydzień? Wynik ustalamy w środę 17.12.2014 do godziny 20. Jeśli możesz zobaczyć wyniki przed głosowaniem to Twój głos nie będzie liczony.

Golden Axe
115%
Spin Master
115%
Undercover Cops
115%
Pokaż wyniki Głosów: 115

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper