Unreal Engine na GDC 2017. Nowe demo techniczne. Silnik ma dobrze pasować do Nintendo Switch

Gry
1718V
Unreal Engine na GDC 2017. Nowe demo techniczne. Silnik ma dobrze pasować do Nintendo Switch
Bartosz Dawidowski | 02.03.2017, 10:26

Game Developers Conference 2017 to oczywiście nie tylko rozdanie prestiżowych nagród. W trakcie trwającej do jutra imprezy można posłuchać wielu odczytów i zobaczyć najnowsze prezentacje technologii wykorzystywanej przy tworzeniu gier.

Jedną z takich prezentacji przygotowało studio Epic, które przybyło na Game Developers Conference, by reklamować Unreal Engine.

Dalsza część tekstu pod wideo

No Man's Sky otrzymuje nagrodę na GDC 2017

Epic przekonuje, że najnowsza wersja Unreal Engine zapewnia nie tylko bardzo dobrą wydajność w grach, ale przede wszystkim zestaw narzędzi dla deweloperów, który jest intuicyjny u przystępny nawet dla mniej doświadczonych zespołów. Demonstrację możliwości silnika przeprowadzono przede wszystkim na przykładzie Paragon. Nie zabrakło też gier przeznaczonych dla gogli VR.

Przy okazji warto wspomnieć, że na GDC 2017 pojawił się Reggie Fils-Aime (prezes Nintendo of America), który zapowiedział, że Nintendo będzie namawiać deweloperów piszących gry na Switch do korzystania właśnie z Unreal Engine. Nintendo Switch ma być bardzo przyjazną platformą dla rzeczonej technologii. Reggie podkreślił, że niektórzy zaczęli już z tego faktu korzystać - m.in. autorzy nowego Shin Megami Tensei i autorzy indyków takich jak Snake Pass i Redout.

Źródło: YouTube

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper