Nintendo Switch. Reklama demonstruje wyróżniające cechy konsoli

Gry
1743V
Nintendo Switch. Reklama demonstruje wyróżniające cechy konsoli
Bartosz Dawidowski | 08.02.2017, 08:14

Patrząc na to, co dzieje się z w temacie pre-orderów Nintendo mogłoby już w zasadzie zakończyć akcję reklamową Switch. Nowa konsola i tak już teraz sprzedaje się jak szalona.

Wszystkie większe sieci sprzedaży na świecie zgłaszają, że wyprzedano już przypisaną pulę konsol dostępnych w dniu premiery. Większość sklepów, takich jak Amazon czy Bestbuy, zamknęło już w związku z tym możliwość składania pre-orderów na Nintendo Switch.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nintendo Switch. Premiera, cena, gry, specyfikacja, akcesoria, wszystko!

Pytanie czy Nintendo przygotowuje więcej niż zapowiadane 2 miliony egzemplarzy Switchów na marcową premierę? Firma zapowiadała jakiś czas temu, że "tak się może stać, jeśli zajdzie taka potrzeba".

Póki co Nintendo kontynuuje oczywiście akcję reklamową nowej konsoli. Firma opublikowała właśnie świetny zwiastun Switch, który w detalach prezentuje "wyróżniające cechy sprzętu". Oczywiście chodzi o hybrydowość tego intrygującego sprzętu, dzięki czemu Switch można zabrać ze sobą w torbie po wyjściu z domu i prowadzić zabawę np. w przerwach lekcyjnych.

Wyszedł z tego bardzo przejrzysty i fajny materiał, który rzeczowo przedstawia najważniejsze funkcje Nintendo Switch. Firma tłumaczy np. że aż 8 konsol można połączyć w lokalnym multiplayerze, a także demonstruje ruchowe detektory i wibracje HD Joy-Conów. Funkcję wibracji wielokrotnie chwalili dziennikarze, którzy twierdzili, że Joy-Cony wywołują pod tym względem wyjątkowo dobre wrażenie.

Premiera Nintendo Switch nastąpi 3 marca.

Źródło: YouTube

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper