Square Enix opowiada o Final Fantasy VII Remake

Gry
2371V
Square Enix opowiada o Final Fantasy VII Remake
Bartosz Dawidowski | 01.02.2017, 09:14

Wczorajszy dzień wypełniony był informacjami od Square Enix. Wszystko w związku z konferencją prasową, którą japoński wydawca urządził, by uczcić 30-lecie marki Final Fantasy. Po wydarzeniu pracownicy firmy udzielili kilku ciekawych wywiadów.

Zacznijmy od Shinjiego Hashimoto ze Square Enix, który ujawnił po imprezie z okazji 30-lecia Final Fantasy, że gracze mogą już teraz wyczekiwać kolejnych, niezapowiedzianych jeszcze odsłon RPG-ów Square Enix (m.in. z serii Final Fantasy).

Dalsza część tekstu pod wideo

Informacje z konferencji prasowej Square Enix

"Oczywiście, mamy nowe, niezapowiedziane gry w produkcji. To wydarzenie było ceremonią otwierającą świętowanie 30-lecia marki. Przygotowujemy różne projekty w tym momencie. Szykujemy szereg ogłoszeń w związku z tym - i to nie ogranicza się tylko do konsol stacjonarnych" - powiedział Shinji Hashimoto.

Jeśli chodzi o remake Final Fantasy VII to - jak już wiecie od wczoraj - Square ujawniło tylko grafikę promującą tytuł (wersję grafiki w wyższej jakości znajdziecie poniżej, w naszej galerii). Redakcji Famitsu udało się jednak zamienić kilka słów z Yoshinorim Kitase, który jest producentem rzeczonego role-playa.

"Famitsu: jak idzie praca nad FFVII Remake?

Yoshinori Kitase: Nadal dopracowujemy sceny, które pokazaliśmy wam w trailerze. Zdajemy sobie sprawę, z wysokiego poziomu jakości, który musimy zapewnić. Mamy przed sobą jeszcze trochę roboty. (...) Odpowiadam za to, żeby utrzymać najwyższy poziom jakości w grze we wszystkich epizodach gry, które wydamy. (...) Jeśli chodzi o przerwy między premierami kolejnych epizodów nie mam jeszcze konkretnych planów, ale sądzę, że pomyślimy nad sposobem utrzymania zainteresowania graczy w tym czasie".

Famitsu: Jaka jest szansa na wydanie zawartości promocyjnej i smartfonowej w stylu FFXV?

Yoshinori Kitase: Chciałbym używać Final Fantasy XV jako punktu odniesienia. Chciałbym podjąć tu pewne działania, np. przeprowadzać livestreamy, ale prawda jest taka, że będziemy musieli inwestować całą naszą energię w dotarcie do końca produkcji epizodów, więc nie potrafię powiedzieć czy będziemy w stanie robić pewne rzeczy między premierami odcinków. (...) Mamy już opracowany fundament systemu bitewnego, za co odpowiadają Tetsuya Nomura i Mitsunori Takahashi, odpowiedzialni za Kingdom Hearts i Dissidia Duodecim.

Famitsu: Co z systemem Materii?

Yoshinori Kitase: Jest wiele rzeczy, których nie mogę powiedzieć. Nie będziemy jednak usuwać rzeczy, które były popularne w Final Fantasy VII. (...) Jeszcze nie zdecydowaliśmy czy w tym roku pokażemy postępy w pracach. Chciałbym przy następnym pokazie Final Fantasy VII nie ograniczyć się tylko do trailera - przeprowadzić wydarzenie, w trakcie którego ludzie mogliby doświadczyć gry".


Znając historię Square Enix, jeśli padają stwierdzenia, że firma może nie pokazać Final Fantasy VII Remake w tym roku, to prawie na pewno się tego nie doczekamy. Prawda jest taka, że musimy się uzbroić jeszcze w wiele cierpliwości zanim powstanie pierwszy epizod Final Fantasy VII Remake. Kiedy firma opracuje już jednak wszystkie systemy i podstawowe modele graficzne powinno być już jednak z górki.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Remake.

Źródło: własne

Komentarze (71)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper