Torment: Tides of Numenera. Tomasz Knapik przedstawia konflikty i kryzysy
Torment: Tides of Numenera to najciekawszy, klasyczny RPG pierwszych miesięcy 2017 roku, a dzisiaj możemy zaprosić wszystkich czytelników PPE na bardzo ciekawy materiał. Twórcy postanowili ujawnić konflikty i kryzysy w świecie gry, a całość przedstawia Tomasz Knapik.
InXile Entertainment to bardzo doświadczone studio tworzące gry RPG. Studio w ostatnich latach przygotowało między innymi nagradzane Wasteland 2, a teraz deweloperzy tworzą The Bard's Tale IV, Wasteland 3 oraz Torment: Tides of Numenera.
Torment: Tides of Numenera w Encyklopedii PPE.pl
Deweloperzy wciąż pozwalają graczom poznać przygotowany świat. W Torment: Tides of Numenera trafimy do miejsca, które od setek lat jest targane konfliktami. Z tego powodu każdy obywatel musi odpowiednio reagować na zastane sytuacje – gracz podczas rozgrywki zawsze może wyciągnąć miecz i wymierzyć sprawiedliwość lub po prostu skorzystać z podstępu, perswazji bądź skradania się.
W grze podejmiemy tysiące trudnych decyzji, które zaważą o całej historii. Autorzy od początku pokazują, że Torment: Tides of Numenera możemy oczekiwać klasycznego RPG-a z nieskończonymi dialogami, trudnymi decyzjami i ekscytującą walką.
Najnowszy zwiastun został dodatkowo upiększony przez Tomasza Knapika, który zaangażował się w przedstawienie elementów.
Premiera Torment: Tides of Numenera odbędzie się już 28 lutego. Grę możecie zamówić w naprawdę świetnym wydaniu za zaledwie 159 zł (PC) lub 199,90 zł (konsole). Obok płytki klienci zgarną kilka gadżetów. Tytuł otrzymał pełną, polską lokalizację, w której usłyszymy między innymi Piotra Fronczewskiego, Aleksandrę Szwed i Andrzeja Blumenfelda. Zamawiając pozycję przed premierą zgarniecie dodatkowo steelbook.
Materiał: Torment: Tides of Numenera - konflikty i kryzysy