Resident Evil 7. Gra już w sklepach niektórych krajów; znamy poziomy trudności

Gry
3364V
Resident Evil 7. Gra już w sklepach niektórych krajów; znamy poziomy trudności
Bartosz Dawidowski | 17.01.2017, 10:04

Już wczoraj ostrzegaliśmy was przed spoilerami na temat fabuły Resident Evil 7. Wszystko w związku z faktem, że sporo osób zaczęło już zabawę w tym survival horrorze, którego premiera ma się odbyć 24 stycznia.

Premiera Resident Evil 7 dopiero za tydzień, a mnóstwo osób już przechodzi ten tytuł? O co tu chodzi? Okazuje się, że gra w wersji na PlayStation 4 i Xbox One jest już sprzedawana przez wiele sklepów z krajów Bliskiego Wschodu. Resident Evil 7 można obecnie kupić m.in. w Arabii Saudyjskiej, Katarze i w Królestwie Bahrajnu. Właściciele sieci sklepów z tych krajów nie dotrzymali umowy wydawniczej i zdecydowali się na sprzedaż gry na tydzień przed oficjalną premierą.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Resident Evil 7. Sprawdźcie, jak oceniliśmy grę

Oczywiście takie ustalenia wydawnicze nie interesują konsumentów, którzy w legalny sposób weszli w posiadanie Resident Evil 7 i mogą w wersji na PS4 i XOne prowadzić normalnie zabawę. Inaczej jest tylko w przypadku wersji pecetowej, która posiada blokadę DRM związaną z weryfikacją na Steam.

Na pewno warto w takiej sytuacji uważać na spoilery dotyczące Resident Evil 7. Gracze, którzy przeszli ten survival horror twierdzą, że jego przejście zajmuje ok. 10 godzin, co stanowi jak na ten gatunek standardową długość. Wiemy też, że w tytule gracze mają do wyboru 3 poziomy trudności. Na najwyższym poziomie wyzwania gracze nie mogą liczyć nawet na checkpointy a zdrowie w ogóle się nie regeneruje.

Poziom trudności Casual:

- Szybka regeneracja zdrowia
- Wiele checkpointów
- Ataki wrogów zadają małe obrażenia i są wolniejsze
- Nieskończona ilość save'ów

Poziom trudności Normal

- Mniej checkpointów
- Wzrost obrażeń od wrogów, którzy są szybsi i bardziej inteligentni
- Zdrowie regeneruje  się ze średnią prędkością
- Nieskończona ilość save'ów

Poziom trudności Madhouse

- Brak checkpointów
- Wrogowie znacznie szybsi, zadający większe obrażenia i posiadający ataki specjalne ekskluzywne dla trybu Madhouse
- Znacznie trudniej ukryć się przed wrogami
- Zdrowie w ogóle się nie regeneruje
- Można save'ować tylko jeśli znajdziesz kasety magnetofonowe (podobne rozwiązanie do poprzednich gier Resident Evil)


Przy okazji ciekawe, czy Capcomowi uda się sprzedać w dniu premiery aż cztery miliony sztuk. Takiej popularności spodziewa się japoński wydawca, który oczekuje, że Resident Evil 7 wygeneruje w przypadku gier Capcomu rekordowe wyniki w obecnej generacji konsol.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Resident Evil VII: Biohazard.

Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper