Deweloperzy wybierają najlepsze gry 2016 roku. Uncharted 4: Kres Złodzieja docenione

Gry
2017V
Deweloperzy wybierają najlepsze gry 2016 roku. Uncharted 4: Kres Złodzieja docenione
Wojciech Gruszczyk | 22.12.2016, 14:29

Już wkrótce rozpoczniemy tegoroczne Debeściaki, dzięki którym czytelnicy PPE oraz PSX Extreme wybiorą najlepsze produkcje 2016 roku. Z podobnym zadaniem zmierzyli się znani deweloperzy i dzięki temu możemy poznać ich opnie na temat wydanych tytułów. 

Na blogu PlayStation pojawiło się ciekawe podsumowanie roku. Znani deweloperzy postanowili wybrać najciekawszą grę 2016 roku. Zestawienie jest dość różnorodne i przedstawia kilka ciekawostek – dla przykładu twórca The Last Guardian rozkochał się w Dragon Quest Builders.

Dalsza część tekstu pod wideo

Warto nawet zauważyć, że znalazł się śmiałek, który najbardziej docenił – producent Dreams z wielką radością latał po kolejnych planetach i możemy mieć tylko nadzieję, że nie jest to wiadomość podprogowa. Tak prezentują się szczegóły:

Batman: Arkham VR

  • Phil Nightingale, Senior Designer, Tethered, Secret Sorcery

Battlefield 1

  • Yosuke Hayashi, Game Director, Nioh, Team Ninja

Call of Duty: Infinite Warfare

  • Dominic Guay, Senior Producer, Watch Dogs 2 , Ubisoft Montreal

Darkest Dungeon

  • Jason Vandenberghe, Creative Director, For Honor, Ubisoft Montreal

Dark Souls III

  • David Guillaume, Artistic Director, The Crew, Ivory Tower
  • Alex Kanaris-Sotiriou, Art Director, RIGS, Guerrilla Cambridge
  • Mikael Haveri, Head of Publishing, Nex Machina, Housemarque

Dishonored 2

  • Matthias Worch Design Director, Mafia III, Hangar 13
  • Lilith Newman, FX/Tech Art Producer, Borderlands, Gearbox Software

Doom

  • John Watson, technical director, The Banner Saga, Stoic
  • Gavin McCarthy, Art Director, Way of the Passive Fist, Household Games Inc
  • Andrew Kephalidis, Gameplay Animator, Watch Dogs, Ubisoft Montreal

Dragon Quest Builders

  • Fumito Ueda, Game Designer, The Last Guardian

EVE Valkyrie

  • Mark Lintott, Technical Director, PS VR Worlds, London Studio

Far Cry Primal

  • Stéphane “Fergus” Beley, Game Director, The Crew, Ivory Tower

Final Fantasy XIV

  • Jason Schroeder, Senior Producer, South Park: The Fractured But Whole, Ubisoft San Francisco

Final Fantasy XV

  • Ken Chua, Associate Software Engineer, Rise of the Tomb Raider, Crystal Dynamics
  • Spencer Yip, Director, Fallen Legion, YummyYummyYummy

Firewatch

  • Jean-François Dugas – Executive Game Director, Deus Ex: Mankind Divided, Eidos Montreal
  • Dominic Matthews, Product Development, Hellblade, Ninja Theory
  • Eric Monacelli, Director of Communications, Infinity Ward

Hyper Light Drifter

  • Jeff Shaw, Game Designer, Plants v Zombies: Garden Warfare 2, PopCap

Inside

  • Guillaume Voghel, Producer, Mordheim: City of the Damned, Rogue Factor
  • David Cage, Director, Detroit: Become Human, Quantic Dream

NBA 2K17

  • Nouredine Abboud, Senior Producer, Ghost Recon: Wildlands, Ubisoft Paris

No Man’s Sky

  • Michelle Ducker, Producer, Dreams, Media Molecule

Overcooked

  • Audrey Leprince, co-founder of The Game Bakers, Furi, The Game Bakers

Overwatch

  • Matt Grise, Associate Producer, Rise of the Tomb Raider, Crystal Dynamics
  • Martin Kvale, Audio Lead, Mosaic, Krillbite

PlayStation VR

  • Katsuhiro Harada, Project Director, Tekken, Bandai Namco

Rez Infinite

  • Michael Gamble, Producer, Mass Effect Andromeda, BioWare
  • Andy Robinson, Writer, Yooka-Laylee, Playtonic Games

The Witness

  • Ian Milham, Game Director, Rise of the Tomb Raider, Crystal Dynamics
  • James Austin, Director, Boundless, Wonderstruck

The Last Guardian

  • Dave Thatch, Senior Director, International Software Development & Special Operations for SIE Worldwide Studios America

Titanfall 2

  • Brian Hayes, Creative Director, EA Sports UFC 2, EA Canada
  • Dave Crooks, Game Designer, Enter the Gungeon, Dodge Roll
  • Mathijs de Jonge, Game Director, Horizon Zero Dawn,Guerrilla Games

Uncharted 4: A Thief’s End

  • Jake Solomon, Creative Director, XCOM 2, Firaxis Games
  • Masachika Kawata, Producer, Resident Evil 7, Capcom
  • Chris Davis, Founder, The Escapists, Mouldy Toof Studios
  • Sébastien Arnoult, Producer , Steep, Ubisoft Annecy
  • Tim Wileman, Producer, Lego Star Wars The Force Awakens, TT Games
  • Gaz Deaves, Social Marketing Manager, Batman: Arkham VR, Rocksteady
  • Sarah Hebbler, Executive Producer, Rocket League, Psyonix
  • Eric Jensen, Sr Game Designer, Days Gone, Bend Studio
  • Scott Campbell, Creative Director, Starblood Arena, WhiteMoon Dreams
  • Hermen Hulst, Managing Director and Co-Founder, Horizon: Zero Dawn, Guerrilla Games
  • Tim Schafer, Co-Founder and Designer, Grim Fandango, Double Fine

Uncharted: The Nathan Drake Collection

  • Mark O’Connor, Producer, Wipeout Omega Collection, Sony XDev

The Playroom VR

  • Andrew Wilans, Lead Designer, EVE: Valkyrie, CCP Games

Zdradzę tylko, że nasze głosowanie rozpocznie się na PPE już wkrótce… ;)

Źródło: https://blog.eu.playstation.com/2016/12/22/playstation-developers-favourite-gaming-moments-of-2016

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper