Hideo Kojima bawi się silnikiem napędzającym Death Stranding; produkcja zacznie się dopiero w 2017 r.

Gry
3502V
Hideo Kojima bawi się silnikiem napędzającym Death Stranding; produkcja zacznie się dopiero w 2017 r.
Bartosz Dawidowski | 13.12.2016, 12:26

Ostatnio Mads Mikkelsen powiedział, że do końca sam nie ogarnia Death Stranding. Wygląda na to, że aktor nie przesadził, bo produkcja tego tytułu znajduje się cały czas w powijakach.

Hideo Kojima niedawno pochwalił się, że wybrał już silnik dla Death Stranding (z oczywistych przyczyn autor nie może już korzystać z Fox Engine). Sławny deweloper zdradził, że produkcja nowej gry zacznie się dopiero w 2017 roku, więc na pewno nie mamy co liczyć na premierę w 2018 roku. Zapewne możemy spodziewać się Death Stranding na rynku dopiero w 2019 roku, w szczególności, że Kojima znany jest z przeciągania procesów produkcyjnych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloper póki co zabawia się ze świeżo wybranym silnikiem Decima, który napędza również piękne . Te "zabawy" sprowadzają się do renderowania prostych scenek, np. sali konferencyjnej studia. Autor pochwalił się screenshotami z takich projekcji działających w real-time.

Hideo Kojima opublikował również kilka screenshotów, udowadniających, że trailer Death Stranding, który oglądaliśmy w trakcie The Game Awards 2016 został wygenerowany w silniku Decima (w przeciwieństwie do trailera z E3 2016, który powstawał od początku jako animacja CGI). Autor pochwalił się również na Twitterze modelem 3D Madsa Mikkelsena, oczywiście wygenerowanym w silniki Decima.

Wszystkie opublikowane screeny znajdziecie w galerii poniżej.

Źródło: własne

Komentarze (105)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper