Autor No Man's Sky przemówił po 3 miesiącach milczenia

Gry
4367V
Autor No Man's Sky przemówił po 3 miesiącach milczenia
Bartosz Dawidowski | 05.12.2016, 13:24

O dziwnej przemianie złotoustego Seana Murraya w internetowego mruka, który od czasu premiery No Man's Sky (czyli od sierpnia) właściwie wyparował z Sieci pisaliśmy już wcześniej. W końcu deweloper rzeczonej pozycji na PS4 i PC zdecydował się przemówić...

Doszło do tego, że ludzie zaczęli zastanawiać się czy Sean Murray choruje lub być może uległ wypadkowi. W końcu autor No Man's Sky przemówił na Twitterze, umieszczając na nim dwa wpisy. Swoje milczenie Murray tłumaczy w dosyć osobliwy sposób...

Dalsza część tekstu pod wideo

"Mamy nadzieję, że spodoba się wam pierwsza konkretna aktualizacja. Nie chcieliśmy mówić wcześniej o niczym, zanim nie byliśmy pewni swego na 100%"

"Stajemy się lepsi dla graczy, którzy w nas zainwestowali tak szybko jak możemy. Dziękuję za towarzyszenie nam".

Murray podrzucił też link z oficjalną listą zmian, które wprowadza aktualizacja Foundation do No Man's Sky. "Gdybyście spędzili z nami czas w ostatnich miesiącach, wiedzielibyście jak ważna jest ta aktualizacja" - twierdzi deweloper.

Zmiany wprowadzane przez aktualizację Foundation przedstawiają się następująco. Autorzy wprowadzają przede wszystkim możliwość budowania własnych baz na planetach.

Rozgrywka:

    Dodano tryb fotograficzny
    Ogromne poprawki w działaniu silnika by umożliwić tworzenie baz
    Poprawiono ładowanie technologii gdy ją naprawiamy
    Poprawiono pojawienie się statku na złym lądowisku po  wczytaniu gry
    Dodano nowe przedmioty z którymi można wejść w interakcje by zdobyć nową technologię
    Dodano nowe zasoby, w które musimy strzelać by je zdobyć
    Poprawiono balans potrzebnych zasobów do stworzenia technologii i ich dostępność
    Poprawiono pojawienie się pierwszego Atlasa jeśli za szybko odwiedzimy monolit
    Uniemożliwiono graczom skanowanie budynków po odwiedzeniu monolitu ale przed opuszczeniem planety
    Usunięto błędy w próbie formowania terenu
    Poprawiono obliczanie otrzymywanych zasobów z wydobycia
    Zmieniono nazwę Skunera Sygnałowego na Wzmacniacz Sygnału
    Wzmacniacze wyszukiwać będą także bazy, kapsuły z ulepszeniami oraz zasoby
    Wzmacniacze sygnału nie będą ograniczane terenem, gracz może je także budować
    Poprawiono detekcję kolizji, ograniczając przypadki opadów deszczu w jaskiniach
    Poprawiono wczytywanie kierunków w galaktyce
    Usunięto ograniczenie wymogu Przepustki Atlasa 1 w bazach
    Ulepszenia kombinezonu nie będą się pojawiać w stacjach
    Kapsuła ulepszenia kombinezonu będzie jednokrotnego użytku
    Poprawiono detekcję kolizji podczas wychodzenia w wielkich statków
    Zwiększono liczbę wygenerowanych modeli NPC na system
    Poprawiono porę dnia jeśli gracz rozpoczął grę przed łatką 1.03
    Poprawiono błąd wyrzucający z gry, który związany był z renderowaniem roślinności

Lokalizacja:

    Poprawiono statystyki w językach azjatyckich
    Poprawki w formatowaniu języków japońskich
    Poprawki w tekstach lokalizacyjnych wielu wersji językowych

Interfejs:

    Dodano nowe ikony podstawowych zasobów
    Poprawiono pojawianie się pasków zdrowia
    Dodano znaczniki zużycia podtrzymania życia i zagrożenia zdrowia
    Poprawiono komunikaty misji
    Dodano informację o zapisie gry przez nadajniki
    Poprawiono wyrzucanie z gry związane z animacjami niektórych przeciwników
    Poprawiono interfejs w Odkryciach
    Ogromna poprawa działania przewijania listy odkryć
    Zwiększono miejsce na odkrycia
    Dodano opcję wczytania najwcześniejszego zapisu gry
    Poprawiono nazwy broni
    Dodano ikonę pustego magazynka
    Poprawki w podglądzie odkryć

Źródło: https://twitter.com/NoMansSky

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper