Poznaliśmy szczegóły aktualizacji No Man's Sky - szykują się ogromne zmiany!

Gry
3098V
Poznaliśmy szczegóły aktualizacji No Man's Sky - szykują się ogromne zmiany!
Igor Chrzanowski | 27.11.2016, 14:15

Premiera dzieła Hello Games okazała się być jednym z największych skandali w całej historii branży gier. Rozdmuchane oczekiwania, brak trzeźwego myślenia i naiwność sprawiły, że stało się jak się stało.

Za No Man's Sky stoją ogromne marzenia, plany i fantastyczne idee - i temu po prostu przeczyć nie można. Niestety w wir tego kreatorskiego hype'u wpadli sami twórcy na tyle, że stracili kontakt z rzeczywistością i zaczęli siać kłamstwa w jakie sami wierzyli. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wielki świat, nieograniczone możliwości, magia, zyliardy planet, epicka przygoda. To wszystko miało być oddane nam w dniu premiery. Jak się okazało grupka 20-30 osób nie podołała temu zadaniu i stworzyła to, co była w stanie stworzyć.

Teraz po ogromnej kompromitacji ich gra otrzyma ogromną aktualizację, która przybliży cały projekt do pierwotnych planów. 

Przede wszystkim w NMS znajdą się aż 3 tryby rozgrywki - Normalny (to co było do tej pory), Przetrwania gdzie liczy się każda sekunda i każda decyzja oraz Kreatorski, gdzie zbudujemy bazę i skolonizujemy planetę.

Ponadto dojdzie masa usprawnień interfejsu, mechaniki, nowe surowce, interakcje, zasady, mechaniki i tak dalej. Całą listę zmian wraz z opisującym je zwiastunem zamieszczam poniżej.

Rozgrywka

  • Dodano tryb fotograficzny
  • Ogromne poprawki w działaniu silnika by umożliwić tworzenie baz
  • Poprawiono ładowanie technologii gdy ją naprawiamy
  • Poprawiono pojawienie się statku na złym lądowisku po  wczytaniu gry
  • Dodano nowe przedmioty z którymi można wejść w interakcje by zdobyć nową technologię
  • Dodano nowe zasoby, w które musimy strzelać by je zdobyć
  • Poprawiono balans potrzebnych zasobów do stworzenia technologii i ich dostępność
  • Poprawiono pojawienie się pierwszego Atlasa jeśli za szybko odwiedzimy monolit
  • Uniemożliwiono graczom skanowanie budynków po odwiedzeniu monolitu ale przed opuszczeniem planety
  • Usunięto błędy w próbie formowania terenu
  • Poprawiono obliczanie otrzymywanych zasobów z wydobycia
  • Zmieniono nazwę Skunera Sygnałowego na Wzmacniacz Sygnału
  • Wzmacniacze wyszukiwać będą także bazy, kapsuły z ulepszeniami oraz zasoby
  • Wzmacniacze sygnału nie będą ograniczane terenem, gracz może je także budować
  • Poprawiono detekcję kolizji, ograniczając przypadki opadów deszczu w jaskiniach
  • Poprawiono wczytywanie kierunków w galaktyce
  • Usunięto ograniczenie wymogu Przepustki Atlasa 1 w bazach
  • Ulepszenia kombinezonu nie będą się pojawiać w stacjach
  • Kapsuła ulepszenia kombinezonu będzie jednokrotnego użytku
  • Poprawiono detekcję kolizji podczas wychodzenia w wielkich statków
  • Zwiększono liczbę wygenerowanych modeli NPC na system
  • Poprawiono porę dnia jeśli gracz rozpoczął grę przed łatką 1.03
  • Poprawiono błąd wyrzucający z gry, który związany był z renderowaniem roślinności

Lokalizacja

  • Poprawiono statystyki w językach azjatyckich
  • Poprawki w formatowaniu języków japońskich
  • Poprawki w tekstach lokalizacyjnych wielu wersji językowych

Interfejs

  • Dodano nowe ikony podstawowych zasobów
  • Poprawiono pojawianie się pasków zdrowia
  • Dodano znaczniki zużycia podtrzymania życia i zagrożenia zdrowia
  • Poprawiono komunikaty misji
  • Dodano informację o zapisie gry przez nadajniki
  • Poprawiono wyrzucanie z gry związane z animacjami niektórych przeciwników
  • Poprawiono interfejs w Odkryciach
  • Ogromna poprawa działania przewijania listy odkryć
  • Zwiększono miejsce na odkrycia
  • Dodano opcję wczytania najwcześniejszego zapisu gry
  • Poprawiono nazwy broni
  • Dodano ikonę pustego magazynka
  • Poprawki w podglądzie odkryć

Źródło: http://www.pssite.com/news/53724/wiemy-co-zawiera-aktualizacja-foundation-do-no-man-s-sky-masa-informacji.html

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper