Poznaliśmy szczegóły aktualizacji No Man's Sky - szykują się ogromne zmiany!
Premiera dzieła Hello Games okazała się być jednym z największych skandali w całej historii branży gier. Rozdmuchane oczekiwania, brak trzeźwego myślenia i naiwność sprawiły, że stało się jak się stało.
Za No Man's Sky stoją ogromne marzenia, plany i fantastyczne idee - i temu po prostu przeczyć nie można. Niestety w wir tego kreatorskiego hype'u wpadli sami twórcy na tyle, że stracili kontakt z rzeczywistością i zaczęli siać kłamstwa w jakie sami wierzyli.
Wielki świat, nieograniczone możliwości, magia, zyliardy planet, epicka przygoda. To wszystko miało być oddane nam w dniu premiery. Jak się okazało grupka 20-30 osób nie podołała temu zadaniu i stworzyła to, co była w stanie stworzyć.
Teraz po ogromnej kompromitacji ich gra otrzyma ogromną aktualizację, która przybliży cały projekt do pierwotnych planów.
Przede wszystkim w NMS znajdą się aż 3 tryby rozgrywki - Normalny (to co było do tej pory), Przetrwania gdzie liczy się każda sekunda i każda decyzja oraz Kreatorski, gdzie zbudujemy bazę i skolonizujemy planetę.
Ponadto dojdzie masa usprawnień interfejsu, mechaniki, nowe surowce, interakcje, zasady, mechaniki i tak dalej. Całą listę zmian wraz z opisującym je zwiastunem zamieszczam poniżej.
Rozgrywka
- Dodano tryb fotograficzny
- Ogromne poprawki w działaniu silnika by umożliwić tworzenie baz
- Poprawiono ładowanie technologii gdy ją naprawiamy
- Poprawiono pojawienie się statku na złym lądowisku po wczytaniu gry
- Dodano nowe przedmioty z którymi można wejść w interakcje by zdobyć nową technologię
- Dodano nowe zasoby, w które musimy strzelać by je zdobyć
- Poprawiono balans potrzebnych zasobów do stworzenia technologii i ich dostępność
- Poprawiono pojawienie się pierwszego Atlasa jeśli za szybko odwiedzimy monolit
- Uniemożliwiono graczom skanowanie budynków po odwiedzeniu monolitu ale przed opuszczeniem planety
- Usunięto błędy w próbie formowania terenu
- Poprawiono obliczanie otrzymywanych zasobów z wydobycia
- Zmieniono nazwę Skunera Sygnałowego na Wzmacniacz Sygnału
- Wzmacniacze wyszukiwać będą także bazy, kapsuły z ulepszeniami oraz zasoby
- Wzmacniacze sygnału nie będą ograniczane terenem, gracz może je także budować
- Poprawiono detekcję kolizji, ograniczając przypadki opadów deszczu w jaskiniach
- Poprawiono wczytywanie kierunków w galaktyce
- Usunięto ograniczenie wymogu Przepustki Atlasa 1 w bazach
- Ulepszenia kombinezonu nie będą się pojawiać w stacjach
- Kapsuła ulepszenia kombinezonu będzie jednokrotnego użytku
- Poprawiono detekcję kolizji podczas wychodzenia w wielkich statków
- Zwiększono liczbę wygenerowanych modeli NPC na system
- Poprawiono porę dnia jeśli gracz rozpoczął grę przed łatką 1.03
- Poprawiono błąd wyrzucający z gry, który związany był z renderowaniem roślinności
Lokalizacja
- Poprawiono statystyki w językach azjatyckich
- Poprawki w formatowaniu języków japońskich
- Poprawki w tekstach lokalizacyjnych wielu wersji językowych
Interfejs
- Dodano nowe ikony podstawowych zasobów
- Poprawiono pojawianie się pasków zdrowia
- Dodano znaczniki zużycia podtrzymania życia i zagrożenia zdrowia
- Poprawiono komunikaty misji
- Dodano informację o zapisie gry przez nadajniki
- Poprawiono wyrzucanie z gry związane z animacjami niektórych przeciwników
- Poprawiono interfejs w Odkryciach
- Ogromna poprawa działania przewijania listy odkryć
- Zwiększono miejsce na odkrycia
- Dodano opcję wczytania najwcześniejszego zapisu gry
- Poprawiono nazwy broni
- Dodano ikonę pustego magazynka
- Poprawki w podglądzie odkryć