Coma to polska platformówka 2D w mrocznym, cyberpunkowym świecie. Zobaczcie pierwsze materiały
Od wielu miesięcy staramy się na PPE promować najróżniejsze polskie produkcje przygotowywane przez ambitne zespoły z naszego pięknego kraju. Właśnie z tego powodu z przyjemnością mogę zaprezentować naszym czytelnikom Coma, czyli produkcję niewielkiego zespołu z Gdańska.
Coma to platformówka 2D w stylu Metrodivania przygotowana przez formację Light Echo. Deweloperzy z Gdańska zdecydowali się umiejscowić wydarzenia w mrocznej, cyberpunkowej przyszłości. W produkcji gracze wcielają członków elitarnej grupy do zadań specjalnych, a podczas rozgrywki należy eksplorować miejscówki, znajdować ulepszenia, instalować różnorodne implanty, modyfikować swoje statystyki oraz oczywiście niszczyć konkurencję.
W 2076 roku świat odbudowuje się po wojnie, a z gruzów powstaje nowy porządek – UTG (United Terran Government) – który jednoczy wszystkie państwa i wyznaczona jeden, wielki i zarazem wspólny kierunek dla ludzkości. To rozwój biotyki i mechatroniki pozwolił osiągnąć społeczeństwu wyższy stan egzystencji – ponad 94% obywateli Ziemi jest na stale połączona z globalną siecią informacyjną. Ludzie korzystają ze specjalnych implantów, które są montowane przez operatorów telekomunikacyjnych i to oni decydują o tym, co jest dobre, a co złe.
Gra zadebiutuje dopiero na początku 2018 roku i aktualnie jest zapowiedziana wyłącznie na komputery osobiste, ale autorzy mają nadzieje, że będą mogli przedstawić swoją pozycję również graczom na PlayStation 4 i Xboksach One.
Tytuł będzie charakteryzował się następującymi elementami:
- Poziomy w stylu Metroidvania
- Wiele odmiennych od siebie postaci
- Szybka i dynamiczna walka wręcz jak na dystans
- Rozmaite ulepszenia i implanty wpływające na styl gry
- Piękne ręcznie rysowane postaci z unikatowymi animacjami