Hitman osiągnął sukces. Gracze głosują portfelem
IO Interactive zaryzykowało. Twórcy zdecydowali się podzielić Hitman (2016) na odcinki i ten eksperyment odniósł sukces.
Studio odpowiedzialne za Agenta 47 w ubiegłym roku zapowiedziało nową przygodę łysola – twórcy zaskoczyli graczy dzieląc grę na odcinki. Od początku tytuł wywoływał spore kontrowersje, ale jak się okazuje – chociaż gracze narzekali, to jednocześnie kupowali.
Christiana Elverdam – dyrektor kreatywny pozycji – w rozmowie z TechCrunch wspomniał, że choć nie może przedstawić dokładnych liczb, to pierwszy sezon cieszył się sporą popularnością.
„Czujemy, że Hitman to sukces. Nie mogę mówić za wiele o szczegółach, ale jesteśmy bardzo zadowoleni.”
To pewnie to zadowolenie spowodowało, że autorzy przygotowują drugą kampanię w epizodach. Pierwszy odcinek trafi na rynek w przyszłym roku.