W Prey będziemy świadkami alternatywnej wizji świata. Gra otrzyma polski dubbing?
Arkane Studios kończy prace nad Dishonored 2, ale jednocześnie deweloperzy przygotowują Prey (2017). Właśnie otrzymaliśmy świetny materiał zarysowujący wydarzenia z gry, który pozwala sądzić, że pozycja otrzyma pełną polską lokalizację.
W Prey (2017) będziemy świadkami alternatywnej wizji świata. Prezydent Kennedy przeżył zamach i to wydarzenie ma wielki wpływ na wszystkich. Głowa Stanów Zjednoczonych po rekonwalescencji przyspiesza tempo kosmicznego wyścigu, a nawet przejmuje kontrolę nad wspólnym , amerykańsko-rosyjskim programem i zmieniając rosyjskiego satelitę w pełni funkcjonalną placówkę naukową służącą do badania istot pozaziemskich. Tym miejscem postanawia zaopiekować się korporacja TranStar, która zmienia obiekt w zaawansowaną stację kosmiczną.
Główny bohater pozycji budzi się na Tanos I, gdzie po chwili odkrywa, że naukowcy badali w tym miejscu pozaziemskie formy życia zwane tyfonami. Ludzie nauczyli się wykorzystywać ich siłę i zwiększać możliwości przeciętnego człowieka, ale stacja zostaje opanowana przez obcą rasę. Protagonista musi za wszelką cenę odkryć tajemnice agresorów i ocalić ludzkość przed czyhającym niebezpieczeństwem.
Dyrektor kreatywny – Raphael Colantonio – zaznacza, że świat w pozycji jest inny od tego, który znamy:
"Świat Prey jest nieco inny niż ten, który znamy. Wyobraziliśmy sobie, jak potoczyłaby się historia, gdybyśmy do światowych wydarzeń dodali jeden istotny element: odkrycie w latach 50. pozaziemskich form życia."
Wtóruje mu – główny projektant Ricardo Bare:
"Ma on w naszej wersji historii doniosłe konsekwencje, jak przeżycie przez Kennedy'ego próby zamachu, co z kolei doprowadza do zwiększenia zaangażowania USA w badania kosmiczne... i tak dalej. Skutki tych zmian widać nawet w estetyce neo déco Talosa I, rodem z lat 60."
Dzisiaj otrzymaliśmy materiał, który w świetny sposób zarysowuje wydarzenia. Warto jednak zwrócić uwagę, że film otrzymał pełny, polski dubbing – już wcześniej pojawiły się sygnały, według których możemy sądzić, że Dishonored 2 również zostanie w pełni zlokalizowany.
Bethesda zawsze na własną rękę zajmuje się wersjami językowymi gier i korporacja nie traciłaby pieniędzy na dokładne tłumaczenie zwiastunów, gdyby nie chciała w podobny sposób zająć się produkcją.