Persona 5 wygląda niewiele lepiej na PS4; Sony wykorzystuje grę w reklamie nowej wersji konsoli
Jak wiadomo Persona 5 zadebiutuje na rynku europejskim 14 lutego. Wcześniej produkcja trafi na półki sklepowe potomków samurajów. Sony łączy siły z Atlus w Japonii, gdzie stara się wykorzystać popularność tej erpegowej serii do sprzedaży zapowiedzianej wczoraj wieczorem PS4 Slim.
Problem w tym, że w przypadku Persona 5 akurat trudno mówić o jakichś wyraźnych motywach zachęcających do przesiadki z PS3 na PS4. Atlus opublikował właśnie screenshoty przedstawiające kilka scenek porównawczych z gameplayu Persona 5 i wygląda na to, że różnice są naprawdę minimalne. Jeśli nie będzie zależeć wam na rozdzielczości 1080p (wersja na PS3 śmiga w 720p), to chyba spokojnie można zostać przy wersji na PS3. To w sumie nie powinno dziwić, bo Persona 5 była przygotowywana przede wszystkim z myślą o PS3 (ma to związek m.in. z wykorzystanym silnikiem, którego korzenie tkwią jeszcze w Persona 3).
Japoński oddział Sony przygotował reklamę TV, w której firma promuje ujawniony właśnie model PS4 Slim. Do promocji konsoli wybrano właśnie Persona 5. Plus dla firmy za humorystyczne podejście do zagadnienia.