Dyrektor artystyczny Dead Space dołącza do Crystal Dynamics, aby zająć się piękną Larą Croft
Branżowe transfery potrafią pobudzić naszą wyobraźnię i sprawić, że z niecierpliwością czekamy na ich potwierdzenia, bądź pierwsze efekty prac danego człowieka w nowym zespole.
Tym razem interesujący transfer trafia się pomiędzy zespołami Visceral Games a Crystal Dynamics.
Z tego pierwszego studia odchodzi Art Director (dyrektor artystyczny) całej serii Dead Space oraz Battlefield: Hardline, by dołączyć do twórców Tomb Raidera w postaci Game Directora następnych gier z Larą Croft w roli głównej.
Kto pamięta serię Dead Space ten wie, że na początku zachwycała ona klimatem, straszyła jak należy i była po prostu świetna, lecz z czasem było coraz gorzej pod pewnymi względami. Na szczęście warstwa artystyczna wciąż stała na najwyższym poziomie. Jak zatem poradzi sobie Ian Milham z nowymi wyzwaniami? Dowiemy się zapewne za parę długich lat.