Nowy God of War bez minigierek; produkcja ma być za to wyjątkowo długa
Twórcom ostatnio rozwiązały się języki. Deweloperzy chętnie udzielają wywiadów, a także dzielą się informacjami na temat szykowanej produkcji poprzez Twitter.
Niedawno dowiedzieliśmy się, że system progresji w God of War ma nas zaskoczyć, a tym razem autorzy nowej produkcji wypowiadają się na temat długości nowej przygody. Cory Barlog, reżyser całego przedsięwzięcia, który wcześniej odpowiadał za God of War 2, napisał na Twitterze, że najnowsza odsłona ekskluzywnej dla PlayStation serii ma być "jak najdłuższa i najbardziej napakowaną akcją, jak to tylko możliwe".
W produkcji, w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, nie pojawią się żadne mini-gierki. Deweloperzy twierdzą, że zrekompensują to zróżnicowanym i długim gameplayem.
Twórcy aktualnie testują i dopracowują system walki, więc tutaj zapewne zaobserwujemy pewne zmiany w stosunku do gameplayu prezentowanego na E3 2016.
Niestety Cory Barlog nie są jeszcze w stanie powiedzieć, kiedy dokładnie tytuł trafi na rynek. Póki co musimy zadowolić się wiedzą, że w produkcję zagramy w 2017 r.