Treyarch tłumaczy się z lagów (PS3)

Gry
847V
Treyarch tłumaczy się z lagów (PS3)
Bartosz Dawidowski | 17.12.2010, 07:47

Patch powinien naprawiać błędy, które nie zostały wyeliminowane przed premierą danego tytułu. Treyarch dokonało jednak rzeczy wyjątkowej - wprowadza w łatkach nowe problemy, które wcześniej nie występowały. Tak jest z Black Ops dla PS3.

Patch powinien naprawiać błędy, które nie zostały wyeliminowane przed premierą danego tytułu. Treyarch dokonało jednak rzeczy wyjątkowej - wprowadza w łatkach nowe problemy, które wcześniej nie występowały. Tak jest z Black Ops dla PS3.xxxxx


Tysiące rozwścieczonych właścicieli PS3 zaatakowało wczoraj oficjalne forum Black Ops i Treyarch żaląc się, że patch wcale nie rozwiązał ich problemów online'owych z najnowszą odsłoną serii Call of Duty (w niektórych przypadkach sprawy uległy nawet pogorszeniu). Również nasi czytelnicy skarżyli się wczoraj na żenującą jakość usług online'owych przy rozgrywce w CoD: Black Ops. Co na to Treyarch?

Josh Olin, jeden z deweloperów Black Ops, zdecydował się zabrać głos w tej palącej sprawie.

"Witam społeczność PS3!

Jesteśmy świadomi, że wielu online'owych graczy ma problemy z łączeniem się z serwerami od czasu wtorkowego patcha. Pracujemy bardzo ciężko, by znaleźć przyczynę tych problemów i naprawimy je tak szybko, jak tylko się da. Uaktualniliśmy już grę jednym "hot fixem" od wtorku, co naprawiło już sporo problemów z łącznością.

(...) Pojawiła się wśród graczy pogłoska, że usuwanie save'ów z grą przyspiesza połączenie z serwerami. Proszę nie kasujcie swoich zapisanych stanów gry - nie ma to żadnego znaczenia dla gameplayu online".


Łatka po stronie serwerów ("hot fix") została wprowadzona wczoraj w nocy. Czy poprawiło to działanie online'owej porcji gry na PS3? Podzielcie się swoimi wrażeniami.



 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper