Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 21.08.2016 12:19
A tak wygląda skradanie w Kingdom Come: Deliverance
835V

A tak wygląda skradanie w Kingdom Come: Deliverance

Gry fundowane przez fanów na Kickstarterze miewają czasami problemy z wyjściem na światło dzienne. Często bywa tak, że jakiś tytuł jest w produkcji przez długie lata i nic z tego nie wynika. 

Ale są też i takie, na które czekamy z utęsknieniem i wciąż liczymy na pojawianie się kolejnych materiałów z procesu jej tworzenia. Kingdom Come: Deliverance jest w produkcji już od 2012 roku i wciąż jeszcze nie opuściło czterech ścian deweloperskiego studia. 

Jednakże nie mamy się o co martwić, gdyż autorzy gry wciąż serwują nam świeże materiały z rozgrywki. Dziś po raz pierwszy w historii zobaczymy jak Warhorse Studios zaprojektowało system skradankowy. To bardzo ciekawe jak w takim dziele jak Kingdom Come zainspirowano się najlepszymi tuzami skradania pokroju Thief i połączono to z mechaniką rodem ze Skyrima. 

Tagi: fpp Gamescom 2016 Kingdom Come: Deliverance rpg Warhorse Studios