Rise of the Tomb Raider działa nienagannie na PS4 - wstępna analiza i gameplay z gamescom
Czekacie na premierę Rise of the Tomb Raider, która na PS4 odbędzie się 11 października? Jeśli tak to przynosimy dobre wieści: na gamescom 2016 można sprawdzić Larę w akcji na konsoli Sony. DigitalFoundry zdążyło nawet przeprowadzić wstępną analizę grafiki tej ślicznej produkcji.
Rise of the Tomb Raider imponował grafiką już na Xbox One i nie inaczej jest w przypadku PlayStation 4. Redakcja DigitalFoundry, która przeprowadziła analizę grafiki w tej produkcji napisała, że tytuł działa w rozdzielczości natywnej 1080p, przy 30 fps. O ile w pewnych rzadkich momentach na XOne dochodziło do drobnych spadków w płynności animacji, to takie problem został całkowicie wyeliminowany na PS4 (przynajmniej w etapie z dema wystawionego na gamescom 2016).
Detale graficzne środowiska gry wydają się redaktorom DigitalFoundry identyczne jak w wersji dostępnej na XOne. Ekipa zauważyła jednak podczas testowania dema na gamescom 2016, że deweloperzy poprawili drobny lag sterowania, który występował na konsoli MS.
W produkcji będzie można wykorzystać gogle VR w trakcie zwiedzania Croft Manor. Tryb podobno działa dobrze, oferując ok. 60 fps.
Szczegółową analizę grafiki na PS4 otrzymamy oczywiście w momencie premiery gry w październiku. Teraz możecie rzucić okiem na gameplay, który zarejestrowała redakcja IGN. Rozgrywka przedstawia zabawę kooperacyjną.