Szykujcie się na spory update do Rocket League
Już 20 czerwca do Rocket League trafi, jak określają sami twórcy, "największy update w historii gry". Aktualizacja wniesie szereg udoskonaleń i nowości, takich jak nowe mapy, tryby i przedmioty.
Psyonix nie próżnuje i nie spoczywa na laurach po ogromnych sukcesach swojego indyka. Już 20 czerwca deweloperzy wydadzą, jak sami określają, największą aktualizację w historii gry która doda nam kilka nowości do gry. Bez zbędnego przedłużania, oto co dostaniemy [postanowiłem zachować oryginalne nazewnictwo niektórych określeń]:
- Rozpocznie się "trzeci sezon" dla Competitive Playlist, który zresetuje wszystkie obecne rangi oraz nagrodzi biorących udział w poprzednim sezonie graczy unikalnym Rocket Trail na podstawie osiągniętej przez nich rangi.
- Rozszerzony system dropu, który doda:
- Więcej niż 20 rzadkich i bardzo rzadkich przedmiotów
- Łatwy w użyciu system wymiany, który umożliwi wymianę wielu przedmiotów tej samej rzadkości na jeden rzadszy
- Nowe "Painted" przedmioty, które zaoferują różne wariacje kolorystyczne istniejących już akcesoriów takich jak czapki czy koła
- Specjalne "Certified" przedmioty, które będą śledzić nasze poczynania w grze i wraz z sukcesywnym nabijaniem statystyki śledzonej przez ten przedmiot będą zmieniać nazwę. Np. Specjalna wersja Wizard Hat - Sniper Wizard Hat będzie śledzić Long Goale i jeśli zdobędziemy ich 15 nosząc tę czapkę, jej nazwa zmieni się na Skillful Sniper Wizard Hat, a po wielu więcej golach na Incredible Sniper Wizard Hat.
- Możliwość modyfikowania Quick-Chat o nowe teksty
- Po meczu, zwycięska drużyna będzie mogła celebrować sukces
- Nowa, eksperymentalna arena "Pillars", która podzieli boisko na trzy pasy przedzielone masywnymi ścianami na środku stadionu
- Osiem nowych osiągnięć/trofeów na wszystkich 3 platformach (więcej informacji 13 czerwca)
- Nowy, wbudowany w grę "Showroom", który umożliwi graczom przeglądanie i kupowanie wydanych już wcześniej i przyszłych DLC (więcej informacji 15 czerwca).
Oprócz tej całej listy, 20 czerwca do gry trafi nowa, darmowa arena - Neo Tokyo, charakteryzujące się futurystycznym klimatem i błyskiem neonów.
Na sam koniec, do gry trafią również dwa nowe pojazdy inspirowane Neo Tokyo - Esper i Masamune, które będą najpierw dostępne dla posiadaczy fizycznej, kolekcjonerskiej edycji Rocket League, która będzie miała swoją premierę 24 czerwca w Europie i 5 lipca w USA.
Esper i Masamune, wraz z dwoma innymi samochodami dostępnymi początkowo dla posiadaczy fizycznej wersji gry - Marauder i Aftershock będą dostępne w normalnej sprzedaży od 18 lipca, po 2 dolary (lub lokalny ekwiwalent) za sztukę.