Poprawiony framerate, ale kosztem grafiki - Bethesda uprościła mgłę w Fallout 4: Far Harbor

Gry
1824V
Poprawiony framerate, ale kosztem grafiki - Bethesda uprościła mgłę w Fallout 4: Far Harbor
Bartosz Dawidowski | 06.06.2016, 09:42

Bethesda popełniła dużą gafę z wydaniem wielkiego rozszerzenia do Fallout 4. Far Harbor był tak słabo zoptymalizowany na PS4, że framerate spadał w obszarach z większymi ilościami mgły do 15 klatek na sekundę.

Bethesda wydała już zaktualizowaną wersję Far Harbor, o czym pisaliśmy w piątek. Niestety osoby, które wykupiły DLC muszą je pobrać ponownie, bo firma nie przewidziała możliwości zainstalowania patcha do rzeczonego rozszerzenia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kiedy już pobierzecie ponownie Far Harbor na PS4 i skończycie instalację okaże się, że Bethesda faktycznie rozwiązała problem. Niestety nie ma nic za darmo. Jak donosi ekipa Digital Foundry Bethesda zmniejszyła natężenie mgły w wielu miejscach w porównaniu z pierwotną wersją DLC. Deweloperzy zredukowali efekt szczególnie przy gruncie.

W tym przypadku pójście na taki kompromis było jednak dobrym posunięciem. Gra zaczęła działać na PS4 ze stabilnym frameratem 30 klatek na sekundę. Poprawa jest bardzo łatwo zauważalna, co możecie sprawdzić na filmiku poniżej.


Źródło: własne

Komentarze (68)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper