Bulletstorm - wywiad, cz. 2
Tak jak obiecałem wczoraj przy okazji części pierwszej, dzisiaj dokończenie mojej rozmowy z Adrianem Chmielarzem na temat nowego projektu People Can Fly - Bulletstorm. Tym razem gawędzimy troszkę o singlu, ale moja ciekawość kazała mi sięgnąć dalej...
Tak jak obiecałem wczoraj przy okazji części pierwszej, dzisiaj dokończenie mojej rozmowy z Adrianem Chmielarzem na temat nowego projektu People Can Fly - Bulletstorm. Tym razem gawędzimy troszkę o singlu, ale moja ciekawość kazała mi sięgnąć dalej...
Czy gra Polaków może liczyć na efektowną kampanię promocyjną od Electronic Arts? Czy singlową opowieść dopadnie ostatnia bolączka FPS-ów o nazwie "przedwczesny finisz"? Jak reagują na grę zachodnie media? I w końcu - czy ukazujące się w tym samym dniu Killzone 3 to jakiś problem? I dlaczego Killzone 2 nie było hitem? Fanatyków serii Guerrilla uprasza się o ostrożne dawkowanie i zażycie przed emisją środków uspokajających.
Wszystkich innych - zapraszam na film już teraz (oczywiście dostępny w wersji HD).
PS
Pan z obsługi O2 Arena, ignorujący nasze trwające nagranie, nie był podstawiony przez konkurencję.