Gran Turismo Sport otrzyma model zniszczeń
Po zakończonym evencie dotyczącym Gran Turismo Sport nie brakowało emocji, opinii, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Brakowało również modelu zniszczeń i warunków pogodowych na grywalnym demie, jednak w pełnej wersji ma się to zmienić.
Producent Gran Turismo Sport - Kazunori Yamauchi - wspomniał w wywiadzie dla Game Watch, że gra ma już działający wewnętrznie ( tj. w siedzibie twórców) system zniszczeń, jednak na potrzeby pokazu gry w Londynie został po prostu wyłączony. Prawdopodobnie z powodu tego, że testujący dziennikarze nawet by nie dojechali do mety, gdyż często gęsto obijali się o bandy na trasie.
Dodatkowo, dowiedzieliśmy się od pana Yamauchiego, że w grze będą zaimplementowane różne warunki pogodowe, jednak GT Sport nie będzie korzystać z dynamicznej pogody. Zamiast tego będziemy ją wybierać na początku wyścigu. Dynamiczna pogoda pociąga za sobą spadek jakości gry, a zespół deweloperski postanowił tym razem zadbać o wysoką jakość swojego produktu, dlatego podjęto decyzję o wycięciu dynamicznych warunków pogodowych.
Polyphony Digital ciągle celuje w magiczne 1080p i 60 klatek na sekundę. Obecnie w grze są odczuwalne spadki klatek, jednak twórcy gry planują ją zoptymalizować by zadbać o stabilne 60 fpsów.
Przypominamy, że gra ma się ukazać jeszcze w tym roku, a obecnie jest skończona w około 50%.