Kolejni gracze zmierzą się z Przetrwaniem w tym tygodniu. Bethesda zapowiada aktualizację do Fallout 4

Gry
684V
Kolejni gracze zmierzą się z Przetrwaniem w tym tygodniu. Bethesda zapowiada aktualizację do Fallout 4
Wojciech Gruszczyk | 04.05.2016, 18:08

Koniec z wyczekiwaniem na wielką aktualizację do Fallout 4. Bethesda właśnie potwierdziła debiut „Przetrwania” na PlayStation 4 i Xboksie One. Nowy poziom trudności został przetestowany przez śmiałków na komputerach osobistych. 

Bethesda potwierdziła dzisiaj datę wydania fabularnego rozszerzenia do Fallout 4, ale twórcy nie zapominają o podstawce. Deweloperzy zakończyli przygotowanie plików wielkiej aktualizacji na konsole i dzięki temu „Przetrwanie” zadebiutuje na PlayStation 4 i Xboksie One w najbliższy piątek.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jest to bardzo dobra wiadomość dla wiernych fanów pozycji, ponieważ twórcy przygotowali nowy poziom trudności, a jednocześnie zadbali o wyeliminowanie kilku paskudnych błędów. Nowa zawartość była testowana przez graczy na komputerach osobistych od 20 kwietnia.

Według dostępnych informacji „Przetrwanie” zdecydowanie utrudnia zabawę i w Sieci pojawiają się opinie, że właśnie na takiego Fallouta czekaliśmy od dawna. Gra jest wymagająca i zmusza zawodników do kombinowania.

Tak przedstawiają się wszystkie szczegóły nadciągającej aktualizacji: 

Nowe funkcje

  • Nowy poziom trudności „Przetrwanie”
    • „Przetrwanie” to dodatkowe wyzwania takie jak brak szybkiej podróży, zapisywanie tylko w trakcie snu, zwiększone obrażenia, choroby, zmęczenie, niebezpieczeństwa i nie tylko. Więcej informacji znaleźć można w menu pomocy w grze.
    • Postacie w rozgrywce na poziomie trudności „Przetrwanie” będą pojawiać się w oddzielnym filtrze w wyborze postaci.
    • Uwaga: Postacie z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie” nie są wstecznie kompatybilne z wersją 1.4 Fallouta 4. Jeśli zrezygnujesz z wersji beta, nie będziesz mógł korzystać z zapisów gry z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie”.
  • Ruch w perspektywie trzeciej osoby uległ usprawnieniu, gdy postać zbliża się do ściany lub innego obiektu.

Poprawki

  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
  • Naprawiono rzadki błąd polegający na nagłym zatrzymaniu procesu gry w czasie wczytywania zapisu powiązanego z dodatkiem Automatron.
  • Naprawiono błąd związany z opóźnieniem z wychodzeniem z widoku pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na ciągłym dodawaniu profitów, gdy ponownie wczytywano zapisaną grę będąc w pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Ada nie udawała się do przypisanej osady.
  • Roboty mogą być teraz przypisywane jako sprzedawcy w osadach.
  • Naprawiono błąd w „Przywłaszczeniu” polegający na tym, że plany nie pojawiały się, jeśli pojemnik został opróżniony przed otrzymaniem misji.
  • W „Nuklearnej alternatywie”, po wejściu do Instytutu używając hełmu namierzającego na pancerzu wspomaganym, gracz nie angażuje się już nieumyślnie w walkę i nie blokuje się w Instytucie.
  • Naprawiono błąd związany ze sprawdzaniem dystansu w proficie „Ekspert robotyki”.
  • W trybie warsztatu, nawet jeśli przycisk skoku jest przypisany inaczej, wciąż można używać Y lub przycisku „trójkąt”, aby skakać.
  • Dodano opcję usunięcia zawartości do pobrania poprzez menu „Dodatki” (PS4)
  • Naprawiono błąd w „Obronie zamku”, polegający na tym, że rozmowa z Ronniem Shawem niewłaściwie zaliczała zadanie.
  • W „Nuklearnej alternatywie” szybka podróż z Instytutu zaraz po umieszczeniu holotaśmy z sekwencją namierzania anten nie blokuje już dalszych postępów.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że żarówki umieszczone poprzez warsztat czasami nie zapalały się prawidłowo.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: Twitter.com

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper