Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 20.04.2016 15:05
Scalebound ma być połączeniem najlepszej gry akcji z najlepszym RPG akcji
706V

Scalebound ma być połączeniem najlepszej gry akcji z najlepszym RPG akcji

Deweloperzy z Platinum Games nie mogą narzekać na nudę, ponieważ studio pracuje teraz nad Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan, NieR: Automata oraz Scalebound. W sprawie tego ostatniego projektu wypowiedział się dyrektor wykonawczy, który jednocześnie wyjaśnił filozofię tworzenia. 

Na początku roku otrzymaliśmy z Japonii bardzo smutną wiadomość. Twórcy Scalebound oficjalnie poinformowali, że nie zdążą przygotować gry na 2016 rok i w konsekwencji premiera odbędzie się dopiero w 2017 roku. Możemy mieć jednak pewność, że dodatkowy czas nie pójdzie na marne, ponieważ studio w przypadku tej pozycji mierzy bardzo wysoko.

Na GDC 2016 dyrektor wykonawczy z Platinum Games – Atsushi Inaba – rozmawiał na temat filozofii projektowania gier akcji. Autor zaznaczył, że te pozycje mają teraz bardzo rozbudowane elementy RPG i nie inaczej będzie w przypadku Scalebound. PG jednak nie zamierza zaniedbać żadnego aspektu projektu i w konsekwencji gra ma być „najlepszą grą akcji i najlepszym RPG akcji”.

W tytule otrzymamy możliwość rozwijania wielkiego smoka, jednak studio pozwoli również na ulepszanie głównego bohatera. Drew w trakcie rozgrywki będzie zbierał punkty doświadczenia, dzięki którym nauczy się kilku nowych sztuczek. Studio jednocześnie podkreśliło, że nie musimy się obawiać o postać protagonisty, ponieważ deweloperzy sporo czasu poświęcili, by Drew był unikalnym i ciekawym herosem.

Cały materiał z GDC możecie zobaczyć poniżej:

Źródło: Scalebound

Tagi: atsushi inaba Platinum Games Scalebound