Tylko Nintendo mogło stworzyć tę reklamę. Zobaczcie spot promujący Miitomo
Japońska korporacja opublikowała anglojęzyczny spot promujący Miitomo, który w ciekawy sposób przedstawia możliwości aplikacji przygotowanej dla urządzeń z iOS i Androidem. Program nie jest aktualnie dostępny w Polsce, ale warto spojrzeć na sztukę marketingu pracowników Nintendo.
Miitomo zadebiutowało dzisiaj w wybranych krajach, ale niestety na liście nie znalazła się Polska. Pewnie w niedalekiej przyszłości Japończycy zdecydują się na wydanie aplikacji na kolejnych terenach i pewnie w drugiej lub trzeciej turze także Polacy sprawdzą pomysł Nintendo.
Program jest w zasadzie typowym komunikatorem, dzięki któremu użytkownicy mogą rozmawiać oraz przebierać swoje miiludki… Ale warto zwrócić uwagę na poniższą reklamę. Nie jestem pewien, do kogo skierowany jest ten spot, ale Japończycy kolejny raz mnie nie zawiedli. Firma ma w swoich szeregach wyjątkowych specjalistów od marketingu, którzy zawsze potrafią zaskoczyć.
Premiera Miitomo odbyła się w Japonii 17 marca i w przeciągu kilku dni programem zainteresowało się ponad 1 mln klientów.