Sean Murray zaprzecza. No Man's Sky nie ma problemów z płynnością animacji

Gry
772V
Sean Murray zaprzecza. No Man's Sky nie ma problemów z płynnością animacji
Wojciech Gruszczyk | 18.03.2016, 20:38

Hello Games w ostatnim czasie nie publikowało wielu informacji na temat No Man's Sky i w konsekwencji w Sieci pojawiła się plotka dotycząca sporych problemów produkcji z płynnością animacji. Sprawę postanowił skomentować założyciel studia Sean Murray.

W październiku ubiegłego roku pojawiła się w Sieci plotka dotycząca No Man's Sky. Twórcy podobno nie potrafią ujarzmić wersji na PlayStation 4 i w konsekwencji produkcja ma ogromne problemy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sean Murray przez długi czas nie komentował sytuacji, ale postanowił raz na zawsze zakończyć wszystkie spekulacje. Twórca podkreślił, że gra działa dobrze:

„Nie, w rzeczywistości prace nad grą idą w dobrym kierunku. Tworzymy szaloną grę z szaloną skalą i robimy rzeczy, które pod względem techniki nigdy wcześniej nie zostały przygotowane. W przeciwieństwie do innych gier, gdzie możesz stworzyć jedną lokację, by zobaczyć, że wszystko działa… U nas to naprawdę niemożliwe. Jednak każdy tytuł, przy którym kiedykolwiek pracowałem miał zawsze dość stałą liczbę klatek na sekundę i to jest coś, co zawsze nam naprawdę wychodzi.”

Twórca postanowił skomentować ostatnie informacje i zakończyć wszystkie plotki. Dobrze, że deweloper znalazł chwilkę na przedstawienie swojego stanowiska, ponieważ ta wiadomość na pewno ucieszy wielu graczy. Ekipa ma jeszcze trzy miesiące na dopracowanie wszystkich szczegółów i zajęcie się optymalizacją. 

Źródło: http://gamingbolt.com/sean-murray-on-no-mans-sky-rumored-ps4-frame-rate-issues-the-game-is-coming-together-really-well

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper