Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 18.03.2016 20:38
Sean Murray zaprzecza. No Man's Sky nie ma problemów z płynnością animacji
664V

Sean Murray zaprzecza. No Man's Sky nie ma problemów z płynnością animacji

Hello Games w ostatnim czasie nie publikowało wielu informacji na temat No Man's Sky i w konsekwencji w Sieci pojawiła się plotka dotycząca sporych problemów produkcji z płynnością animacji. Sprawę postanowił skomentować założyciel studia Sean Murray.

W październiku ubiegłego roku pojawiła się w Sieci plotka dotycząca No Man's Sky. Twórcy podobno nie potrafią ujarzmić wersji na PlayStation 4 i w konsekwencji produkcja ma ogromne problemy.

Sean Murray przez długi czas nie komentował sytuacji, ale postanowił raz na zawsze zakończyć wszystkie spekulacje. Twórca podkreślił, że gra działa dobrze:

„Nie, w rzeczywistości prace nad grą idą w dobrym kierunku. Tworzymy szaloną grę z szaloną skalą i robimy rzeczy, które pod względem techniki nigdy wcześniej nie zostały przygotowane. W przeciwieństwie do innych gier, gdzie możesz stworzyć jedną lokację, by zobaczyć, że wszystko działa… U nas to naprawdę niemożliwe. Jednak każdy tytuł, przy którym kiedykolwiek pracowałem miał zawsze dość stałą liczbę klatek na sekundę i to jest coś, co zawsze nam naprawdę wychodzi.”

Twórca postanowił skomentować ostatnie informacje i zakończyć wszystkie plotki. Dobrze, że deweloper znalazł chwilkę na przedstawienie swojego stanowiska, ponieważ ta wiadomość na pewno ucieszy wielu graczy. Ekipa ma jeszcze trzy miesiące na dopracowanie wszystkich szczegółów i zajęcie się optymalizacją. 

Źródło: http://gamingbolt.com/sean-murray-on-no-mans-sky-rumored-ps4-frame-rate-issues-the-game-is-coming-together-really-well

Tagi: Hello Games No Man's Sky sean murray