Microsoft jest pewny jakości Quantum Break i dlatego wcześnie rozsyła gry do dziennikarzy
Ponadto embargo na recenzje spada na długo przed premierą gry. To się nazywa wzorowe podejście do tematu!
Jeśli czasem zastanawiacie się dlaczego recenzje danej gry pojawiają się w sieci bardzo późno, to zwykle jest to wynik ustalonego embargo, albo zwlekania z rozesłaniem kopii gry przez wydawcę. Microsoft nie boi się o Quantum Break. Wręcz przeciwnie. Szef działu PR - Thomas Puha chwali się na Twitterze, że już rozpoczęto dystrybucję wersji recenzenckich i jest wiele powodów, dla których robią to o wiele wcześniej niż większość współczesnych deweloperów.
Przede wszystkim wydawca wierzy w swoją grę. Ponadto Thomas zaznacza, że jako były dziennikarz wierzy, że recenzenci powinni mieć wystarczająco dużo czasu na ogranie gry. Dodaje również, że chcą być otwarci z fanami gier Remedy, nawet jeśli miałoby to wpłynąć negatywnie na opinię o grze, jeśli komuś się ona nie spodoba.
Duży szacunek do takiego ruchu PRowego. Uważamy, że wszyscy wydawcy powinni pójść w ślady Microsoftu w tym względzie.
In the last 24 hours we have started to send out #QuantumBreak review code. Well in advance unlike most games these days. @QuantumBreak
— Thomas Puha (@RiotRMD) March 16, 2016
Many reasons for that. As a former game journalist I believe press/influencers/etc should have enough time to play and not just a day or 2
— Thomas Puha (@RiotRMD) March 16, 2016
Our hands on previews were the full opening of the game, 2+hours of gameplay. not 20 minute demo as often is the case. #QuantumBreak
— Thomas Puha (@RiotRMD) March 16, 2016
So with reviews we wanted to be open like that as well, guve enough time. Will that hurt scores? Too much time for ppl to analyse? Who knows
— Thomas Puha (@RiotRMD) March 16, 2016