id Software prezentuje 9 pięknych map z Doom. Zobaczcie dynamiczny zwiastun

Gry
1174V
id Software prezentuje 9 pięknych map z Doom. Zobaczcie dynamiczny zwiastun
Wojciech Gruszczyk | 16.03.2016, 16:23

Deweloperzy odpowiedzialni za Doom (2016) podsycają atmosferę. Firma właśnie opublikowała nowy zwiastun przedstawiający lokacje z nadciągającej produkcji. 

Doom (2016) zapowiada się na piękny powrót do najlepszych lat hardcorowego strzelania. Deweloperzy małymi krokami odsłaniają wszystkie informacje o produkcji, a dzisiaj możemy zapoznać się z dokładnymi szczegółami na temat map. Twórcy na start przygotują 9 lokacji:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Wykopaliska. Niewielki posterunek górniczy UAC. Uważaj na kruszarkę skał!
  • Piekielne ziemie. Średniej wielkości mapa w piekle, z częścią wewnętrzną i zewnętrzną. Mnóstwo platform, przepaści i teleporterów.
  • Rozpadlina. Ta gigantyczna mapa zabiera nas głęboko pod czapy lodowe Marsa. Idealne miejsce do gry w mroźnego berka.
  • Wysypisko. Ta nieduża mapa to centrum przetwarzania odpadów dla kompleksu badawczego i mieszkalnego UAC. Nic dziwnego, że jest pełna radioaktywnego śluzu.
  • Spirala. Tu odbywają się eksperymenty na demonach oraz badania nad zaawansowaną bronią. Idealne miejsce na szybką rundę areny klanowej.
  • Wieczne potępienie. Pogmatwana i sadystyczna, ta starożytna arena pełna jest krzyków agonii nieszczęsnych dusz, które cierpią piekielne męki.
  • Świętokradztwo. Mapa znajdująca się w pęknięciu piekielnych odmętów, zawiera bardzo niewiele miejsc do ukrycia się. Ruszaj się szybko... albo giń jeszcze szybciej.
  • Fala gorąca. Industrialny ośrodek UAC z wypolerowanymi korytarzami, które wkrótce spłyną ludzką (i demoniczną) krwią.
  • Podziemie. W tej symetrycznej jaskini gromadzona jest piekielna energia, zanim zostanie przesłana na Ziemię.

Nie jest to największa liczba, ale nie możemy zapomnieć, że dzięki SnapMap każdy gracz z łatwością będzie mógł przygotować dodatkowe miejscówki. Mam nawet wrażenie, że dzięki społeczności to zestawienie zostanie kilkukrotnie powiększone w przeciągu pierwszego miesiąca od dnia premiery gry.

Studio potwierdziło również kilka ciekawostek, na które będziemy mogli się natknąć. Teleportery, platformy skokowe, wybuchające beczki, radioaktywny śluz, czy też dziury – wszystkie elementy ubarwią rozgrywkę:

  • Na niektórych mapach znajdziemy jedno- lub dwukierunkowe teleportery. Korzystać z nich mogą zarówno ludzie, jak i demony, ale strzały nie są przenoszone (więc nawet nie próbuj posyłać salwy rakiet przez teleporter!).
  • Masz ochotę wskoczyć na szczyt poziomu? Szukaj platform skokowych. Zarówno ludzie, jak i demony mogą z nich skorzystać, aby szybko przenieść się wyżej.
  • Zgodnie z tradycją, na każdej mapie dla wielu osób znajdziemy wybuchowe beczki i zbiorniki z odpadami. Te pierwsze robią dokładnie to, czego się spodziewamy; te drugie nie tylko wybuchają, ale pozostawiają też po sobie radioaktywny śluz, który przez pewien czas zadawać będzie obrażenia każdemu nieszczęśnikowi, który przebiegnie przez świecące zielone błotko.
  • A skoro już mówimy o zielonym błotku, niektóre poziomy są otoczone przez radioaktywny śluz, który zadaje obrażenia ludziom. Ogień też jest niebezpieczny, podobnie jak energia/plazma, które mogą zabić od razu, w zależności od ich zagęszczenia. Demony są odporne na wszystkie trzy powyższe zagrożenia.
  • Jak zawsze, należy unikać lawy i dziur śmierci. Są one zabójcze zarówno dla ludzi, jak i demonów.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM (2016).

Źródło: bethesda.net

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper