Todd Howard chwali Ubisoft za gry w otwartym świecie i zwiastuje przyszłość pełną wielkich światów
Fallout 4 zadebiutował na rynku, więc Bethesda może przygotowywać kolejną produkcję. Studio niedawno zapowiedziało, że tworzy 3 duże tytuły AAA i możemy mieć pewność, że przynajmniej część pozwoli nam pobiegać po wielkich, otwartych światach. Producent wykonawczy zespołu postanowił poruszyć temat lokacji i jednocześnie zwiastuje ciekawą przyszłość.
Pod koniec ubiegłego tygodnia informowaliśmy o wielkim zespole Ubisoftu. Twórcy zapowiedzieli, że zamierzają w przyszłości skupić się niemal wyłącznie na wielkich, otwartych terenach, ponieważ ten element zdaniem Francuzów jest głównym motorem napędowym zysków i wzrostów finansowych.
Do tych słów odniósł się Todd Howard, który uważa, że tworzenie ogromnych terenów staje się codziennością. Nie jest to oczywiście przypadek, ponieważ gracze chętnie zatapiają się w piaskownicach i odkrywają najróżniejsze sekrety przygotowane przez autorów.
Pracownik Bethesdy podkreślił, że kawał dobrej roboty w tym temacie wykonuje Ubisoft, który od dłuższego czasu tworzą sporo gier z wielkimi mapami.
W przeciągu kilku dni dwa wielkie studia (Ubisoft i Bethesda) wspominają o otwartych światach, więc pewnie nie jest to przypadek… Mimo wszystko miejmy nadzieję, że nie wszystkie przyszłe pozycje będą przygotowane pod ten schemat.