Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 19.02.2016 14:31
IO Interactive zdradza szczegóły rozgrywki „na żywo” w Hitman. Zapowiadają się ciekawe polowania!
519V

IO Interactive zdradza szczegóły rozgrywki „na żywo” w Hitman. Zapowiadają się ciekawe polowania!

Hitman (2016) trafi do graczy w kawałkach, ale twórcy mają pomysł na urozmaicenie rozgrywki. Studio właśnie przedstawiło dokładne szczegóły zmagań „Live”, które powinny zainteresować wiernych sympatyków uniwersum. 

IO Interactive zdecydowało się podzielić historię na kawałki i w każdym odcinku gracze otrzymają jedną, wielką lokację. Twórcy obiecują, że w grze nigdy nie będziemy się nudzić, ponieważ studio przygotowało sporo dodatkowych atrakcji, które umilą zainteresowanym rozgrywkę.

Dzisiaj deweloperzy przedstawili elementy, które będą ubarwiać rozgrywkę „na żywo”. Tak prezentują się szczegóły:

  • Nieuchwytne cele – są to specjalne kontrakty, w których otrzymamy informacje o pojawieniu się wyznaczonej osoby w lokacji. Oponent będzie znajdował się w miejscu w ograniczonym czasie, więc musimy się śpieszyć z wykonaniem zadania. Ponadto przeciwnik nie zostanie zaznaczony przez zmysł bohatera oraz nie pojawi się na mapie – będziemy mogli go odnaleźć jedynie dzięki informacjom oraz materiałom otrzymanym przed wyruszeniem na misję. Jeśli zabijemy inną osobę lub sami zginiemy, to cel zniknie. Za wykonane zadanie otrzymamy nowe stroje dla bohatera. Twórcy obiecują bardzo wymagające wyzwania.
  • Tryb Eskalacja – to nowy wariant zabawy, który będzie dozował poziom trudności. W trybie otrzymamy do wykonania misje na pięciu szczeblach i w trakcie rozgrywki musimy w jak najlepszy sposób wykorzystać mechanikę gry.
  • Tryb Kontraktów – znana zabawa z ostatniej odsłony. Gracze otrzymają możliwość tworzenia misji, które następnie można wykonywać. Twórcy będą wybierać najlepsze kontrakty i wrzucą je na listę polecanych.
  • Wyzwania na żywo – deweloperzy pozwolą również przygotowywać wyzwania, które mogliśmy już zobaczyć w becie. Przykładowo będziemy musieli zabić przeciwnika w odpowiednim stroju i wyznaczoną bronią.

Studio obiecuje stałą rozbudowę produkcji i słuchanie opinii graczy. Sympatycy uniwersum mają kształtować produkcję i decydować o dalszych losach tytułu. Zainteresowanych zapraszamy na nasz playtest z bety Hitman (2016).

Źródło: Twitter.com

Tagi: