Street Fighter V ma problemy z animacją na PS4? Analiza Digital Foundry

Gry
796V
Street Fighter V ma problemy z animacją na PS4? Analiza Digital Foundry
Bartosz Dawidowski | 17.02.2016, 09:59

Street Fighter V trafił już na rynek i oczywiście rozpoczęły się testy i porównania grafiki nowej bijatyki. Wczoraj mogliśmy przyjrzeć się wstępnej analizie grafiki, a dzisiaj Digital Foundry podrzuciło nam test płynności animacji gry.

Ładne tekstury i modele postaci są oczywiście fajne, ale najważniejsze znaczenie w bijatykach ma perfekcyjny framerate - najlepiej cały czas utrzymujący wartość 60 fps. Jak Street Fighter V radzi sobie z tym wyzwaniem? Niektórzy gracze donoszą, że nowa bijatyka ma problemy z "przycinaniem" animacji w wersji na PS4. Ekipa Digital Foundry działająca w ramach portalu Eurogamer potwierdziła, że gra zalicza "dropy"... ale tytuł traci tylko 1 klatkę animacji na sekundę (framerate spada do 59 fps) i to przy korzystaniu z ataków specjalnych M. Bisona.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł działa wspaniale w trybie offline. Jak gra zachowuje się po przejściu do modułu online? Framerate spada w takiej sytuacji czasem do 58-59 fps, ale okazuje się, że to wina kodu sieciowego, bo w replayach wszystko wraca do normy. Dokładne rezultaty testu znajdziecie poniżej.

Przy okazji - jak tam pierwsze walki w nowym Street Fighterze? Czy gra spełnia wasze oczekiwania?

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Street Fighter V.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper