Ubisoft opublikował wyborną reklamę telewizyjną Tom Clancy's The Division
Francuzi potrafią przygotowywać klimatyczne zwiastuny. Dzisiaj firma opublikowała reklamę, która w następnych dniach upiększy wieczorne oglądanie seriali. Autorzy w ciekawy sposób przedstawiają wydarzenia przed i po wybuchu epidemii.
Ubisoft w dobrym momencie wrzucił reklamę telewizyjną Tom Clancy's The Division. Już jutro posiadacze Xboksów One sprawdzą otwartą betę, a kolejni gracze z PlayStation 4 i blachy dołączą do zabawy w następnym dniu. Firma stawia wszystko na jedną kartę, ale pewnie znajdzie się wielu chętnych na sprawdzenie pozycji.
Przed tymi przyjemnościami, twórcy opublikowali nowy materiał prezentujący bohaterów. Każdy mieszkaniec Nowego Jorku na własnej skórze odczuł siłę epidemii. Oczywiście nie wszyscy chowają się w piwnicach i liczą na cud. Agenci wyszli z cienia i zamierzają przywrócić w tym mieście spokój.
Jeśli jesteście zainteresowani tytułem, to dzisiaj Francuzi przedstawili możliwości wykorzystania technologii Eye Tracking, a ponadto na PPE znajdziecie zapowiedź gry. Zebraliśmy najciekawsze informacje, które na pewno przygotują Was na nadciągające wydarzenia.