Kuba Kleszcz Kuba Kleszcz 06.02.2016 16:15
Twórcy Mafii III chcą dostarczyć żywy świat inspirowany BioShock Infinite
905V

Twórcy Mafii III chcą dostarczyć żywy świat inspirowany BioShock Infinite

Na Games Developers Conference użyczono scenę Sethowi Rosenowi z Hangar 13. Deweloper opowiedział nieco o tym, jak powstają interaktywne światy, powołując się na Elizabeth z BioShock Infinite.

Przed ekipą Hangar 13 stoi nie lada wyzwanie dostarczenia nam gangsterskiej produkcji z najwyższej półki. Oczekiwania są wysokie, a oto zaś, jak twórcy chcą im sprostać i nie pogrążyć się w morzu zachcianek fanów:

Gry oferują graczom nowe światy, które następnie oni eksplorują i wchodzą z nimi w interakcje. Świat gry jest sceną, a gracz odgrywa główną rolę - jakie by to jednoosobowe show nie było, świat, który otacza gracza życiem musi być dla niego absorbujący. Opowiadanie przez otoczenie to wspaniały środek do podsuwania graczowi tego, co wydarzyło się wcześniej, ale postacie i ich zachowania sterowane przez sztuczną inteligencję są kluczowe w przedstawianiu tego, co rozgrywa się przed jego oczami. Ci aktorzy i ich interakcje nadają temu światu autentyczności.

W dalszej części wykładu Seth Rosen odniósł się do tematu towarzyszy gracza, powołując się na postać Elizabeth z BioShock Infinite oraz mówił o tym, jak tworzony jest tętniący życiem świat Mafia III.

Towarzysze niedoli pokroju Elizabeth? Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać nowej Mafii, która zadebiutuje już w tym roku.

Źródło: http://wccftech.com/mafia-3-living-world-gdc-2016-lessons-learned/

Tagi: 2K Games Hangar 13 Mafia III seth rosen