Kolejny tragiczny pecetowy port. Tym razem katastrofa dotknęła Tales of Symphonia

Gry
853V
Kolejny tragiczny pecetowy port. Tym razem katastrofa dotknęła Tales of Symphonia
Mateusz Gołąb | 03.02.2016, 11:00

Gracze pecetowi nie mają ostatnio szczęścia do swoich portów. Mnóstwo gier przenoszonych na Steama boryka się z masą problemów, co często czyni je niegrywalnymi.

Skopany port Tales of Symphonia to ogromna strata dla miłośników gatunku j-RPG. Jest to zdecydowanie jedna z najciekawszych i najbardziej dojrzałych pod względem scenariusza odsłon serii, która porusza niezwykle trudne tematy i obudowuje je ciekawą historią fantasy. Niestety zbyt wiele rzeczy poszło nie tak, aby móc aktualną wersję pecetowego portu określić mianem grywalnej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poważne niedociągnięcia zauważone przez graczy to m.in.:

  • Rozdzielczość zablokowana na 720p
  • Niekompletne i słabe tłumaczenie
  • Tylko 30 klatek na sekundę
  • Nowe literówki, których nie było w oryginale
  • Gra używa w menu jednocześnie ikon z padów PS3 i Xboksa 360
  • Losowe powroty do pulpitu
  • Ograniczenie do sześciu slotów na zapisane stany gry
  • Włączenie opcji konfiguracji gry zajmuje aż 30 sekund
  • Wykorzystany DRM zwany VMProtect tworzy nowy plik *.exe przy każdym włączeniu gry

Bandai Namco wystosowało oficjalne oświadczenie. Firma wie już o problemach i ciężko pracuje nad łatkami, które mają usprawnić grę.

Na ten moment odradzamy jednak inwestowanie w pecetową wersję Tales of Symphonia.

Źródło: http://www.gamespot.com/articles/pc-version-of-tales-of-symphonia-broken-at-launch/1100-6434444/

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper