Nowy Tomb Raider już na 100%?
Gdy jakiś czas temu Game Informer opublikował tajemniczy obrazek z rozbitym statkiem i sloganem "A Survivor is Born", prasa z miejsca powiązała go z nową odsłoną Tomb Raidera. Wszystko wskazuje na to, że miała rację.
Gdy jakiś czas temu Game Informer opublikował tajemniczy obrazek z rozbitym statkiem i sloganem "A Survivor is Born", prasa z miejsca powiązała go z nową odsłoną Tomb Raidera. Wszystko wskazuje na to, że miała rację.
Okazuje się bowiem, że wspomniany slogan został teraz oficjalnie zarejestrowany przez europejski oddział Square Enix. Jako znak towarowy, ma być on wykorzystany w niezapowiedzianym jeszcze projekcie związanym z grami wideo. Gdy dodamy, że to właśnie Japończycy są obecnie właścicielami Eidosu, odpowiedzialnego za kolejne przygody seksownej pani archeolog, wszystko staje się już chyba jasne
O szczegółach dowiemy się już 6 grudnia na łamach najnowszego numeru Game Informera. Pozostaje nam więc cierpliwie czekać.